Annons:
Etikettmeditation-avslappning
Läst 1888 ggr
stina63
11/28/10, 4:28 PM

lily of valley Eller vem är lily?

Någon som känner Lily? Tror det är en katt men kan vara en hund också. För jag har haft besök av både en vit hund och en svart vit katt.
Dom var båda och la sig i min säng i gårkväll. Inte konstigt att man är leabruten på morgonen. Har inte mycket plats att ligga på när man ska sova.Skrattande

Men Anton Han låg först hos mej gosade. Hugo låg på datorstolen och sov. Då hör jag hur en påse började prassla och en packet rökelse åkte ner på tangentbordet. Anton blev rädd som vanligt Hugo reagerade inte utan bara tittade upp sen la han sig igen.

Jag tog fram kameran fotade, Sa vem är här?

Då ser jag på fotot första jag tog en orb längst upp på datorbordet på hyllorna. Tänkte Jaha Currre är här nu.

När jag tittar på packetet så står där Lily of valley.
Då förstod jag att det var någon annat djur som var här.
Men fick inget svar. MEn däremot så hoppade ett djur upp gick på min täcke. Anton låg fortafarde i sängen och Hugo låg i sin stol.
Då ser jag innanför mitt tredje öga En svart vit katt Vit nos där det ser ut som Stort V fast tvärtom mot pannan där det var vitt.

Sen ser jag en Vit snauser  Även en svart pudel. Glad 
De som hände var att dom la sig på mitt ben. Kunde känna hjärtslag. Var väldigt konstigt. Har inte upplevt de innan. Hjärtslag och en tygnd på mina ben. När jag sa de högt. Så slutade de. Men då kom nästa känsla.
Var som om något gick i genom min kropp, Kunde känna som om energi for i genom hela min kropp från tår till huvud som om något fylldes på.

Sen läste jag att just lily of valley är healingrökelse.

Annons:
[Jeremina]
11/28/10, 8:21 PM
#1

Stina jag heter Susanne och Lily "Lilja" betyder Susanne. Vidare så bor jag som i en dal kan man säga. Jag har haft en svart snazuer och flera vita pudlar som är på andra sidan nu.

Det kan vara rätt djur men fel färg, eller?

stina63
11/28/10, 8:24 PM
#2

Vad häftigt jermeina. kanske dom var till dej. kanske blandade ihop tycket de såg ut som en snazuer en vit men kanske det var en pudel istället.

Var så häftigt när dom kom upp la sig Först puttade ner min rökelse. när jag sen ser vad där stod tänkte jag att det är nog namnet på djuret.

Måste logga ut nu. Får främmad snart,

[Jeremina]
11/28/10, 10:54 PM
#3

Du den svartvita katten med V-formen kan vara min sons katt som försvann på sonens 35 års-dag den 27/6 Förvånad

Kan du få fram något?

stina63
11/29/10, 10:40 AM
#4

Får jag kontakt med katten ingen jeremina så pm jag dej. Men oftast så brukar dom bara visa sig att dom har det bra,Glad

[Jeremina]
11/30/10, 8:44 PM
#5

Okej, vi får se då, skönt att de har det bra Flört

stina63
1/5/12, 1:53 PM
#6

De här är mystiskt för nu läser jag om en svart pudeln här inne som jag har sett. Den pudeln är fortfarande hos mej efter ett år.

Undrar vem är pudeln vem tillhör pudelln?Obestämd

Annons:
Upp till toppen
Annons: