Annons:
Etikettböcker-kurser-mässor-mm
Läst 1752 ggr
stina63
8/30/10, 7:23 PM

Det okända

Idag börjar det okända, känns lite ovant att dom har det på en måndag. Men man vänjer sig vid de.

Börjar klockan 20 på tv4+

Dagens avsitt handlar om

Det okända

Del 4 av 13. Familjen Elmér i Julita får inte många lugna nätter i sitt hus. Skakande sängar, mystiska skepnader och plötsliga ryck i dörrhandtagen hör till vardagen för dem. Efter att familjens bilar gått sönder och deras hund skrämts från vettet har de börjat tänka på att flytta. Mediet Lena Ranehag försöker hjälpa familjen.

Annons:
Kristall47
8/30/10, 9:33 PM
#1

Spännande, jag tittar varje avsnitt. Skönt att så många blir hjälpta. I dag vågar nog folk mer öppet be om hjälp mot förr, då vart det mer smygande med sånt här.

stina63
8/30/10, 9:41 PM
#2

Ja man behöver nog inte gå så pass många år tillbaka. Vet hur det var på 90 talets början.Kyss

[AnnikaOhlsson]
8/30/10, 9:42 PM
#3

Jag får se reprisen eller på nätet sen, för jag har en supertaggad tjej som just nu sitter i fotöljen och tjoar "Fångarna på fortet eeeee bäääääääst!!" :-)

Hon somnar efter bara en litens stund så, självklart får hon se det!! :-)

stina63
8/30/10, 9:43 PM
#4

Tänk de går fortfarande fångarna på fortet på tvSkrattande

[AnnikaOhlsson]
8/30/10, 9:45 PM
#5

Ja, det började ju i måndags igen…. det har ju legat i dvala sen…-99 eller nåt sånt! Men faktiskt, det är lika bra nu som då! :-)

Mirjami-78
8/31/10, 8:27 AM
#6

Hörde på radion när det pratade om just fångarna på fortet….Men det verkar som många vill se det hela fast det har legat nere så många år.

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

Annons:
stina63
8/31/10, 10:55 AM
#7

Kommer ihåg när jag jobbade på dagis. Då lekte man fångarna på fortet med baren. Det gillade dom mycket

Dagens avsnitt var helt ok av de okända

[Sisa]
8/31/10, 11:00 AM
#8

Missade all TV igårkväll, eftersom jag jobbade…Obestämd

Upp till toppen
Annons: