Annons:
Etikettmeditation-avslappning
Läst 11189 ggr
Enrik_Naggande_god
7/26/06, 3:58 AM

Flickor vill ha sex med äldre män?

På nätet kan man se töser som vill ha äldre män för intim samvaro, trötta på många snabbskjut, man vill ha den mer långsamma kvaliteten och bättre omtanke. Men äldre damer då, vill inte de ha unga hingstar eller är det högst varierat?

Annons:
Lisbeth
7/26/06, 10:19 AM
#1

Jag tror att de flesta äldre och yngre damer vill ha delat ansvar för barn, disk och annat hushållsarbete, det är viktigt! Sedan löser sig resten… om det inte finns en massa andra problem förstås. I annat fall dyker hondjävulen upp. Har du hört talas om hondjävulen Enrik?Passa dig för henne, det är hon som inte "släpper till" som du säger.

Jag skulle vilja ge dig ett litteraturtips! Konsten att älska av Barry Long. Det är en andlig lärare som undervisar om livet och kärleken.

Jag lovar dig, läser du den, fixar disken… osv. så kommer du aldrig att ha några problem med damer igen. Jo med frun för att hon kommer aldrig att vilja lämna dig:) Så det blir svårt att ragga! Men det är väl bara bra.

Enrik_Naggande_god
7/26/06, 8:17 PM
#2

Så lovar man delat ansvar med allt får man nästan alla, vi får se, det ska testas på kul. Fast det var nog inte ämnet. Här delar vi på allt och den som har mest kunskap och tid gör det som behövs

Soffie
8/1/06, 12:38 AM
#3

jag kan ju säga att jag tittar på äldr killar sådär 30-50 åringar kan va riktigt manliga snygga.. Säger jag det till min man att-han va snygg och pekar på en "gubbe" på 40 reagerar han dikert- va??

LinLin
8/3/06, 1:33 PM
#4

#0 Var på nätet har du läst det?

Enrik_Naggande_god
8/3/06, 10:54 PM
#5

I ett Forum och en kontaktsajt

mandymoo
8/4/06, 12:33 AM
#6

Måste säga att du isåfall läser väldigt selektivt *ler* för dom anonnserna är få….

Och oftast så är det karlar bakom dom eller tjejer som vill tjäna pengar…

Annons:
LinLin
8/4/06, 1:15 AM
#7

Tja jag har aldrig sett det. Och varken jag eller någon av mina kompisar har det behovet. Men jag antar att någon måste ha det.

mandymoo
8/4/06, 4:35 AM
#8

#7 jag har döttrar i din ålder o har heller aldirg hört annat än tvärt om …. typ usch fan äcklig gubbe…. men vet ju att det förekommer…

Enrik_Naggande_god
8/4/06, 3:00 PM
#9

Unga män vill ha mogna läraktiga kvinnor, givetvis finns motsvarande, då unga män är omogna och tjejer hellre kan välja en mogen man:)

mandymoo
8/4/06, 10:23 PM
#10

Ja unga män tror att dom slipper ta något ansvar om dom träffar en mogen kvinna… *asg o skakar på huvudet* att hon gör allt o lär upp….

Det som jag blir så snopen över är att man kan aldrig lära någon sånt… oavsett vilken ålder man är i så får man ta ett steg i taget o man är "nybörjare" varje gång man inleder ett nytt förhållande….

SÅ för mig är det där önsketänkande o fantasisaker…

Enrik_Naggande_god
8/5/06, 2:48 AM
#11

Det är möjligt och själv är jag en mogen Master som ser att du har musen i fokusHemlis

mandymoo
8/5/06, 3:28 AM
#12

Mogen? Master? visst *ler*

Enrik_Naggande_god
8/5/06, 7:24 PM
#13

Jaså har vi träffats;-)

Annons:
mandymoo
8/5/06, 10:08 PM
#14

Vad tror du *ler*

Enrik_Naggande_god
8/6/06, 3:55 AM
#15

Nog har jag träffat en del som har Musen i fokus, men inte i Enköping;-)

Hirit
8/6/06, 8:20 PM
#16

Man ska ju leva ihop också…… men vem säger att en ung man behöver vara omogen till sitt sätt att vara… men som sagt var det ska hålla i längden också. Själv föredrar jag nog någon i min egen ålder(om det skulle bege sig så) som har lite livserfarenhet på alla områden. Är sedan 37 år sambo med en tio år äldre man och de funkar det med.

Men som #10 skriver "……oavsett vilken ålder man är i så får man ta ett steg i taget o man är "nybörjare" varje gång man inleder ett nytt förhållande…."

Ja, kanske det stämmer det där,med en ny partner blir det en ny upplevelse……..och något nytt att läraFundersam på alla områden,har aldrig prövat på Generad

Enrik_Naggande_god
8/6/06, 11:56 PM
#17

Jag var Brådmogen som ung, nu är jag äldre och ungdomlig:)

mandymoo
8/7/06, 12:45 AM
#18

#17 du menar att du är i trotsålder och obstinat??? *ler*

Destany
8/24/06, 1:35 AM
#19

Jag kan bara prata för mig själv dom senaste killarna jag har haft har varit ca 10-13 år äldre än mig..De e mer manliga i killar i min egen ålder.. Man kan inte säga mognare för de jag mött har varit omognare…kort sagt de ser mer ut som män. utstrålar lagom mängd testeron

mandymoo
8/24/06, 3:20 AM
#20

nepp tar bort… orkar inte ev fortsatt diskussion som mitt inlägg kunde ha gett…..

Annons:
Enrik_Naggande_god
8/24/06, 4:27 AM
#21

#18 Nej följsam och klok

Linda
8/24/06, 6:07 PM
#22

#21 Tycker bara tt du e lite äcklig men samtidigt underhållande att läsa..för du e bara så …ja gubbsjuk..och gubbslämmig..att du inte kan vara äkta.

Lisbeth
8/24/06, 7:04 PM
#23

Skrattande

mandymoo
8/24/06, 7:56 PM
#24

#22 håller med till viss del… o verklig nej inte en suck… tja ska vara som troll då…

Enrik_Naggande_god
8/26/06, 6:23 AM
#25

:) betyder skämt

kacka
10/22/06, 12:05 AM
#26

Jag är 33 år. Jag TITTAR nog på killar från 20 år och uppåt. Jag kan tycka att det finns snygga 18-20-åringar men också snygga äldre som Jean Connery, Michael och Kirk Douglas, Roger Moore. Men det är nog så att jag inte skulle vilja leva med varken en 20-åring eller en 60-åring. Jag skriver NOG eftersom jag skulle antagligen känna att man har så olika erfarenheter. Jag har varit ihop med killar som varit från 2 år yngre till 10 år äldre än mig…

Jag kan inte påstå att varken den som var 2 år yngre än mig eller den som är 10 år äldre än mig har varit mer eller mindre familjära än de som varit mer i mitten… Det handlar om inställningar och uppfostran.

Inte heller rent sexuellt kan jag påstå att de som varit yngre har varit hetare än de som varit äldre… Det finns duktiga älskare i alla åldrar och egocentriska rötägg med!

Men på sistone har jag läst en hel del artiklar om just äldre (35-50 år) män som dejtar tonårsflickor. Oftast har de blivit dumpade av sin fru och söker tröst hos unga flickor som knappt fått bröst… varför inte pröva mogen dans, spela bingo, mata svanarna… HAHAHA…

CCROSLIND
11/1/06, 11:02 PM
#27

Trodde nog att en sån här sida skulle slippa människor som vill diskutera sånt här. Gubbsjukt!

Annons:
kacka
11/2/06, 8:37 PM
#28

Detta är ett forum med olika rubriker… det går att undvika att läsa om ämnen som man tycker är ointressanta…

Lisbeth
11/3/06, 7:30 PM
#29

Till Enrik Naggande god

"Du har placerats i centrum av universum så att du lättare kan observera vad som finns i världen. Vi har inte gjort dig vare sig himmelsk eller jordisk, vare sig dödlig eller odödlig så att du med valfrihet och respekt såsom skapare och utformare av dig själv, kan ge dig själv vilken form du än önskar… Vem skulle inte beundra en sådan kameleont?"

- Pico della Mirandola i "Tal om människans värdighet"

Enriks
11/4/06, 6:20 AM
#30

#26 Dom är väl barnkära:)

Men för unga är omogna på flera sätt.

Unga grabbar har för bråttom sägs det, mogna män tar det lite lugnare.

kacka
11/4/06, 1:54 PM
#31

Är vi för åldersfixerade? Hur var det "förr"? Visst kunde storbonden ha sex med de unga pigorna? Jag tror det är vanligare än vad man tror…

kacka
2/4/07, 11:54 AM
#32

Men jag tycker det går för långt när en nyskild man raggar upp flickor i sin dotters ålder för finna tröst.

[Caroline92]
2/4/07, 1:27 PM
#33

Själv föredrar jag äldre, men inte gubbar! Mina killar har vart 1,4 och 5 år äldre, min nuvarande kille är 3 år äldre….

Men det här med gubbar äcklar mig, en gubbe på 41 år addade mig på msn här om dan, han sa att han föredrar yngre flickor, i typ 17 år åldern :O å ja typ dra! å han: Så då e du inte intresserad eller?
Usch, ryser bara ja tänker på det :S

//Caroline

Rita-S
2/4/07, 1:58 PM
#34

Personligen föredrar jag en MANN. Jag struntar i huruvida åldern är 20, 30 eller 40 år, men jag vill ha en mann. en som är vuxen och tänker på rätta sättet, och som är klar med att leka i sandlådan. jag har hittat honom nu och gift mig med honom.

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Annons:
Rymdkanin
2/10/07, 12:17 AM
#35

#0 Ursäkta, men ditt sätt att skriva får mig att undra vad du är för en typ, och jag reser nästan ragg. jag vet inte varför, men det är väl någon varnings signal. När du skriver "Musen i Fokus ;-)", vad menar du då? Någon dålig raggningsreplik?

Det kan vara så att jag känner helt fel, och då ber jag om ursäkt. Sexuallitet kan man inte bli helt klok på. Unga tjejer som attraheras av äldre män tycker jag iaf känns bekvämare än neckrofiler. Men du får inte dra alla över en kant!! "Flickor vill ha…" Min pojkvän är två år yngre än jag, tack! Men under mina perioder på qx har jag märkt att det finns många män som attraheras av yngre tjejer. Jag har fått många sexerbjudanden, men då är det bara blockera som gäller! Men det är inte ovanligt att sånt händer. Ett par som jag har funderat över är playboy holly och heath eller vad han heter, men jag tror att det är äkta kärlek mellan dom!

mandymoo
2/10/07, 12:55 AM
#36

Jag låser den här tråden då den är gammal och väcker för starka känslor på fel sätt. Personen som startade tråden är sedan länge avstängd helt från iFokus pga av hans sätt, han var nog vad man kan kalla ett riktigt internett troll. Alltså allt han skrev var enbart i syfte att starta reaktioner hos andra - dra igång saker och gärna då göra så många blev arga så det pyrde ur öronen…

Så det känns ganska meningslöst att ha kvar tråden, då inget den här medlem skrev någonstans känns ärligt menat utan enbart i syfte att reta upp andra.

Rymdkanin
2/10/07, 12:57 AM
#37

okej, skönt

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: