Annons:
Etikettauran-chakran
Läst 1957 ggr
Nyfniken
2011-07-20 18:03

Har just lärt mig en läxa....

Är på semester och sitter mycket och bara njuter på klippor vid havet. Har öppnat upp mig totalt och tar in ljuset och tränar på att skicka healing. Men idag skulle vi åka in till Strömstad och jag han bara gå 10 meter på gatan när det bara blev panik och ångest i magen och huvudet….för många intryck tänkte jag.

Jag fick slänga mig in på en pizzeria toalett och där slog det mig att jag är ju totalt öppen….måste stänga ner. Jag gjorde mina övningar och genast blev det bättre och jag blev själv överraskad över hur mycket energi jag hade i mig som inte var min egen. Men efter att jag kom ut från toaletten så gick jag gata upp och gata ner utan problem…..härligt.

Har aldrig riktigt förstått att det är andra enerier som gör att man kan må dåligt…men nu vet jag absolut.

Credendo vides (om man tror så ser man)

Annons:
stina63
2011-07-20 20:30
#1

så skönt Nyfiken,, Kan bli så när man är öppen. Då tar man in andras energier också de blir för mycket för en mellanåt. Glad

Anna-Helga
2011-07-20 21:00
#2

Snyggt jobbat att du ser vad det beror på och agerar snabbt! :) Bra att du känner att det funkar! Du är duktig! Och tack för all healing du skickar, det gör underverk! Jag känner mig klart mer balanserad!

Kram och ha en skön semester! Kyss

Skogshumblan
2011-07-20 22:01
#3

Säger som Anna-Helga. Bra att du förstod & gjorde det du kunde för att må bra.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Nyfniken
2011-07-21 10:37
#4

Skönt att höra Anna-Helga….och kul att höra att det funkar. Ja skön semester det har vi, tack. Har för första gången på säkert 10 år läst en bok som inte är en tunn pocket med stor text./KRAM

Credendo vides (om man tror så ser man)

Anna-Helga
2011-07-26 07:43
#5

Det är bra, man ska ta sin semester på allvar! :)

MickoAwesomness
2013-09-15 13:10
#6

Att läsa den här tråden har hjälpt mig mycket i mina funderingar kring mig själv och mitt mående. Jag har en förmåga att ta in alla intryck, allas energier, och göra dom till mina egna. Att möta människor på gatan som har väldigt mörk energi kring sig kan göra mig väldigt ångestfylld.

Jag har aldrig övat på att stänga mig själv lite så att jag inte suger åt mig av andra människor energier. Har någon några tips för hur jag kan träna på detta?

Mycket kärlek och ljus.

Annons:
Anna-Helga
2013-09-16 10:49
#7

Gör en övning där du tänker högt och gärna visualiserar att du gör dig av med energi hon inte tillhör dig, ta sedan tillbaka din egen energi i ren form. Avsluta med att balansera energikroppen. Det kan du göra bara genom att tänka tanken, det går fort och är enkelt och kan göras när och var som helst! Lycka till!

Upp till toppen
Annons: