Annons:
Etikettmeditation-avslappning
Läst 1022 ggr
stina63
2/19/12, 7:48 PM

indre och yttre skönhet

Vad gör du för att må bra? Känna att du mår och trivs med dej själva?

Ibland så kan jag känna mig ful på något sätt. Ibland så kan jag känna mig väldigt vacker och sexig.

De är lite olika beroende på vilket humör och hur jag mår just nu och då.

Kommer ihåg när jag var lite yngre då kunde jag klä upp mig finaste kläderna jag hade., Målade mej fixade till mej, Just för att må lite bättre. Kunde hända på kvällen när det var nästan dags att lägga sig.Skrattande

Annons:
Pagan
2/19/12, 9:19 PM
#1

ja det var ett tag sedan jag kunde få den idén, att makeupa mig sent på kvällen, testa nya cremer mm. Nu e jag mest intresserad av att sköta mig.

Har iofs inköpt mig en dag & natt creme - för det ska vuxna kvinnor ha.Tyst Är riktigt usel på att pyssla om mig själv, man skulle kanske ha spahelger hemma i badrummet och köpa hem lite "dofta gott i badet" för nöjes skull. Herre jösses har ju passerat de 40, borde ju ha vett på att ha antiage o annat som väninnorna har, men tror inte de tar bort rynkor mm. Skulle få rynkor bara av prislapparnaFlört iallafall en sådan där allvarsrynka i pannan, kan ju inte ens skryta med det. Fast jag har nog lite rynkor i ögonvrån, du vet sådana där man kan få för man kisar lite närsynt, har inte ens vett på att inköpa läsglasögon. Kanske tur, för då kanske jag sett rynkorna jag tror jag inte harTungan ute Å skrattrynkor, fast det tycker jag inte gör nåt, de finns där för jag skrattar ofta…..typ….eller?

Nä det jag däremot har är Sesamolja och Morotsolja - den ena på kroppen, den andra på ansiktet när jag vill se lite lätt solad ut. Att jag inte tar fel beror rätt o slätt på att den ena är större än den andra.Cool å att de faktiskt har lite olika färg.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

stina63
2/19/12, 9:22 PM
#2

De låter härligt en spa helg hemma,, Kanske något som vi kan införa här inne på insidan

Hehe skrattrynkor jotack dom har jag också,, Ibland har jag funderat på att tejpa överflödiga huden bakom nacken,, Undrar om det blir kvar där hela dagen

Pagan
2/19/12, 9:24 PM
#3

jaaaa, en klädnypa och tofs, det är allt som behövsSkrattande nästan helt gratis oxå

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

stina63
2/19/12, 9:39 PM
#4

Spar man pengar med,,,hehe

walkinbeauti
2/20/12, 10:50 AM
#5

Jag är nog en av dom få som kan glädjas när jag ser ålderns tecken,det tolkar jag som att ju äldre jag blir desto mer visdom och erfarenhet, hoppas jag i allafall Oskyldig.Kläder och smink är inget intresse alls det känns bara ytligt och mår jag bra inombords då följer resten med.

Maskinklipper håret sen många år tillbaka har nästan helgrått hår och är inte alls brydd däremot hel och ren är ett måste.

I min ungdom var jag modetoka och sminktok men kände mig aldrig fri utan låst i allt detta så  jag la av helt och är snart 46 känner mig fri och vill vara naturlig.

Min mormor sa alltid när hon levde att ni bara lurar pojkarna med smink och hon har ju rätt varför göra sig till något man inte är Skrattande

Nä naturlig och välmående inombords det kommer man långt med och rynkor är bara vackra hos oss och jag känner jag åldras med värdighet Cool

stina63
2/20/12, 5:13 PM
#6

Precis WB skönheten sitter i själen inom en, Mår man bra trivs med sig, Så speglar de av till de yttre. De skiner igenom allt som man har på sig.

Men ibland så är det skönt klä upp sig kanske sminka sig lite. kan jag tycka,

Annons:
Upp till toppen
Annons: