Annons:
Etiketttävlingar
Läst 765 ggr
wolfheike
7/27/12, 12:23 PM

Intuitionsövning

En liten övning så här mitt på dagen när dom flesta har ätit lunch.Så mina vänner vad serverade jag för gott idag ?

Flört

Annons:
wolfheike
7/27/12, 12:24 PM
#1

Tonfisk gryta med pasta blev det idag och ni som känner Palten är nästan rätt för det blir det i morgon.

Grattis ni som klickar rätt Cool

PiganX
7/27/12, 12:39 PM
#2

Attans också! Obestämd Skulle ta tonfiskgryta med pasta, men började tveka och tog raggmunk med fläsk. Tungan ute

Wony
7/27/12, 12:39 PM
#3

Hmm, min allra första tanke var lasagne, men det fanns ju inte ens med. Men gick på pasta istället… Flört

wolfheike
7/27/12, 12:42 PM
#4

Du är inte helt fel ute Felicia för raggmunk gör jag ofta,gillar husmans kostCool

Snyggt jobbat Wony det är precis det man ska göra gå på första känslan som ofta kan vara symbolisk det är så dom ofta kommunicerar med oss.Grattis till dig Cool

Wony
7/27/12, 12:47 PM
#5

Det känns jättekonstigt för oftast brukar jag ha helt fel… Men kul att det blev rätt den här gången då  Skrattande

Pagan
7/27/12, 3:54 PM
#6

Torsk trodde jag, iallafall de 2 första bokstäverna rättFlört

Grattis Wony

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Pelle Långlös
7/27/12, 6:49 PM
#7

2:an röstade jag på. Skrattande

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

wolfheike
7/27/12, 6:54 PM
#8

Snyggt jobbat Pelle Grattis till dig också Cool

Pelle Långlös
7/27/12, 6:55 PM
#9

tack. Brukar känna av sånt bra. Visst har jag fel men oftast så känner jag rätt. Skrämmande är det. Som att ha ett sjätte sinne eller något sånt. Jag har inte utvecklad denna förmåga för jag vet inte hur jag skall jobba med detta.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Upp till toppen
Annons: