Annons:
Etikettbehandlingsmetoder-terapier-och-hälsa
Läst 776 ggr
Pelle Långlös
9/25/12, 7:51 PM

Börja träna

Jag skall börja träna på gym igen. Är sjukt glad över detta för jag trodde inte att jag skulle ha råd med det. Jag missuppfattade det som att jag som skulle med min lilla veckopeng betala varje besök själv. Har knappt 500 kronor varje vecka att leva för så då blir ju gymmet inget prio ett. Nu visade det sig att jag "betalar" från min övriga pengar och inte min veckopeng. Så på torsdag skall jag och min intressebevakare träffas vid gymmet och ta oss en titt på det nya gymmet jag skall börja på. Spännande. Det ger verkligen en skjuts i rätt riktning i min viktminskning. Så nästa vecka kommer jag då att börja. Skall träna tre gånger i veckan. Måndag, onsdag och fredag är mitt mål. Varje pass kommer jag att börja med att springa så långt som jag orkar ochkommer då att kolla tiden för att jämföra med varje vecka eller nåt sånt för att se hur konditionen förbättras. Kommer att köpa en träninskalender också.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Annons:
[alisja]
9/25/12, 7:52 PM
#1

Stort lycka till! Glad

Wony
9/25/12, 8:04 PM
#2

Vad kul, hoppas att det kommer att gå bra för dig! Glad

PiganX
9/26/12, 5:48 PM
#3

Ååh, kul att äntligen komma igång med träningen! Glad Jag hade ju tänkt börja, eller ja, jag började ju faktiskt. Men sen tog provtiden slut, och jag har inte tränat sen dess.. Men man bör ju ta tag i det, haha! Man mår så mycket bättre när man kommer hem efter ett träningspass, man känner sig så frisk och hälsosam Tungan ute

Upp till toppen
Annons: