Annons:
Etikettgodmorgon-goddag-godkväll
Läst 477 ggr
PiganX
10/2/12, 5:25 AM

Godmorgon 2/10-12

Godmorgon på er allihop! Glad

Jag är hur glad och positiv som helst, och det var längesen kan jag lova er.. Har pluggat hela natten, och känns otroligt bra att jag kommit igång och att allt bara flyter på! Har snart gjort klart halva nians svenska, och på torsdag har jag matteprov på första kapitlet, och jag vet redan att det kommer gå bra så jag är helnöjd!

Ska fortsätta plugga, och hoppa i duschen senare. I eftermiddag har jag möte på BUP, äntligen! Hoppas att det också går bra, ska träffa en ny läkare där och jag håller tummarna för att hon är lika förstående och trevlig som den andra.

Vad ska ni göra idag? Hur mår ni?

Kram! Kyss

Annons:
Pelle Långlös
10/2/12, 6:40 AM
#1

Godmorgon. Sitter iköket med min surfplatta och äter min frukost. Skall snart ner till bussen och jobbet. Sen blir det medicindelning och lunch med min KP.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

PiganX
10/2/12, 6:43 AM
#2

Hoppas att du får en bra dag, Ylva!

Wony
10/2/12, 9:10 AM
#3

God morgon! Jag har ett par scones i ugnen och ska strax äta frukost.

Har ruskigt ont i nacke och axlar, tror jag överansträngde mig igår, men forhoppningsvis ska det väl bli bättre lite senare…

Annars har jag inga direkta planer för dagen, egentligen hade jag tänkt åka in till stan och träna (hittade ett gammalt gymkort) men var alldeles för seg och trött för det, så det kanske blir lite senare i veckan.

PiganX
10/2/12, 9:16 AM
#4

Godmorgon Wony! Åh, scones låter gott.. Tror jag också ska göra det faktiskt! Blev himla sugen när du nämnde det, haha! Glad

Tråkigt att du har ont, hoppas att det går över.

Wony
10/2/12, 9:20 AM
#5

Ja, scones är så himla gott! Och skönt med lite varmt också, såhär på hösten. Det är tjock dimma utomhus, och väldigt vackert. Kanske tar en promenad sedan… Glad

PiganX
10/2/12, 10:29 AM
#6

Sådär ja, nu vilar två nybakta scones i min mage, tillsammans med en kopp te. Det satt fint! Tungan ute

Annons:
Wony
10/2/12, 10:38 AM
#7

Härligt!

Jag har precis vaxat benen… fast tyvärr räckte inte remsorna, så benen är lite sporadiskt vaxade.

Nåja, bättre än igår, då vaxet lossnade från remsan och fastnade på benet! Förvånad

Det tog en timme och några deciliter rapsolja att få loss det…

PiganX
10/2/12, 10:47 AM
#8

Låter som ett himla jobbigt projekt.. Obestämd Jag rakar benen när jag duschar, det känns enklare. Tungan ute

Wony
10/2/12, 11:02 AM
#9

Jag rakar när jag har bråttom att få det klart och ska iväg nånstans. Tycker vaxning räcker längre… Slipper dessutom den där jobbiga stubben. Fast jag tyckte inte det var så trevligt när det gick så tokigt. Som tur är händer det inte särskilt ofta! Tungan ute

Förut använde jag sådan där borttagningskräm, och det blev bra resultat, däremot tyckte jag att krämen stank så mycket att jag blev illamående, och då var det ju inte så roligt, direkt.

Pelle Långlös
10/2/12, 2:50 PM
#10

Felicia: Jag har fått en toppendag. Inget stress på arbetet som igår och jag har tecknat lite och är ganska nöjd med mina bilder. Har delat medicin och sen ätit en god lunch men det var inte så mycket GI i den maten men man skall få unna sig ibland om man är duktig resten av veckan. Tungan uteFlört

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Wony
10/2/12, 2:55 PM
#11

Jag ska precis gå iväg och handla mat. Det är ett oundvikligt måste, men det är desto roligare när man får äte god mat sedan.

Efter att ha levt mer eller mindre på milkshake i fem veckor uppskattar jag en liten måltid allt mer! Men skulle det behövas kan jag tänka mig att ta en till kur shakes framöver, när jag fått unna mig en middag om dagen ett tag… Flört

Pelle Långlös
10/2/12, 2:56 PM
#12

Det låter gott det. Var själv och handlade. Verkar inte så mycket i kassen men när jag lagat maten så kommer jag att få över så det räcker till flera måltider. Skrattande

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Upp till toppen
Annons: