Annons:
Etikettgodmorgon-goddag-godkväll
Läst 375 ggr
Wony
2012-10-24 07:54

God morgon 24/10

God morgon allihopa!

Idag vaknade jag som vanligt av väckarklockan, ute blåser det rejält, och det är kallt. Senare ska jag iväg till arbetsförmedling på möte, som jag hoppas går bra. Men det är motvilligt, vill inte gå ut i kylan! Brr!

Vad ska ni göra idag?

Annons:
[eeklund]
2012-10-24 07:57
#1

Morgon :)

Hoppas mötet går bra!

Själv ska jag sitta hemma med min valp.. leka och busa, träna och kanske ta en liten promenad. Dricka massvis med te som vanligt också :).

Wony
2012-10-24 08:05
#2

Det låter som att du kommer att ha en bra dag, jag kan tänka mig att det måste vara roligt att ha valp hemma? Glad

Vi ha satt på ett reflexhalsband nu på katten, som blinkar i mörkret. Känns tryggt såhär när det blir allt mörkare ute.

[eeklund]
2012-10-24 08:17
#3

#2 Det är både och :). Så fort hon gör nåt jag inte gillar säger jag nej och lyfter henne till en av sina filtar så hon får signalen om att om hon gör nåt dumt så blir hon bortburen liksom… det kan man behöva göra 30 gånger i rad innan hon ger sig så det är inte alltid frid och fröjd :). Men den metoden har gjort henne lugnare och harmoniskare.. hon bits inte ofta längre och är inte lika vild och det ör skönt!
Men ja, det är även roligt och mysigt med valp :).

Ja! Reflexer är alltid bra att ha, speciellt om det är en utekatt!

Pelle Långlös
2012-10-24 10:22
#4

Godmorgon. Sov skönt i natt. Nu sitter jag och surfar med min nya dator. Skrattande

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Upp till toppen
Annons: