Annons:
Etikettgodmorgon-goddag-godkväll
Läst 403 ggr
Pelle Långlös
10/27/12, 9:02 AM

Lördag den 27/10

Idag är det hemfärd som gäller. Det kommer att vara en lång bussfärd ner till Kapelskär. Efter 1 timme och 45 minuter börjar mina knän att strejka vilket de gjorde i förra bussen och i bion. Det blir så när jag inte får sträcka ut dom utan man sitter ju ganska så tajt på dessa ställerna.

Köpte en ny väska så jag får med mig allt vi köpt dessa dagar.

Vad skall ni hitta på idag?

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Annons:
Wony
10/27/12, 3:25 PM
#1

Jag ska skura, moppa, dammsuga, sortera, damma… Usch. Sambon är bortrest, och vi får besök i morgon. Så nu står jag här med ett halvt hus att städa (källaren fixade han igår!)

Pelle Långlös
10/27/12, 3:34 PM
#2

Usch för att städa men det är ett ont

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Wony
10/27/12, 4:32 PM
#3

Ja… Det måste göras. Jag får trösta mig med att jag har entrecote på marinering, som jag ska njuta av ikväll med lite pommes, sås och vin. Lite lyx när sambon är borta…

Hittills, är vardagsrummet halvstädat. "Bara" hall, toalett och kök kvar sedan. Efter det här tror jag att jag vill ta en paus från städning i några dagar. Tungan ute

Pelle Långlös
10/27/12, 7:45 PM
#4

Bra jobbat. Undrar hur det ser ut hemma hos mig?

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Wony
10/27/12, 7:53 PM
#5

Nu ser man faktiskt skillnad. tog en paus och håller på att laga middagen. Utan mat i magen lär jag knappast orka fortsätta hela kvällen…

Det är fortfarande riktigt mycket jobb, men det är bara att vrida upp volymen på stereon och rocka loss med sopkvast och dammsugare! Flört

Pelle Långlös
10/27/12, 8:03 PM
#6

Skrattande

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Annons:
Upp till toppen
Annons: