Annons:
Etikettbehandlingsmetoder-terapier-och-hälsa
Läst 1521 ggr
Pelle Långlös
2012-11-09 16:07

Denna helg skall jag...

Jag skall försöka att meditera lite mera och lyssna på mindfulness och bara slappna av och vara för stunden.

Jag skall även träna i motionsrummet så att adrenalinet ökar och jag mår bättre.

Jag skall inte köpa något godis utan försöka att hålla mig till nyttiga saker och dricka mycket vatten.

Vad skall ni göra i helgen?

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Annons:
Wony
2012-11-09 16:54
#1

Jag ska troligtvis städa och sy och sortera. Och kanske laga något lite extra gott… Jag får de vad det kan tänkas bli. Glad

Pelle Långlös
2012-11-09 17:36
#2

var just till affären och handlade lite morötter, gurka, dip och grönt te. Ikväll blir det att se på John Carter på laptopen och äta nyttigt.

Har varit och tränat före middagen så jag känner mig riktigt hälsosam idag.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Pelle Långlös
2012-11-10 16:40
#3

Innan lunchen så lyssnade jag på en mindfulnessövning och innan middagen så blev det lite träning.

Imorgon skall jag ev. gå till Sparhallen en bra bit bort från sjukhuset för att köpa ett torkställ till avdelningen. Bara det inte regnar för då får de fara och handla själv. Hehe!

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

[MossQ]
2012-11-15 13:26
#4

Duktig du är som tränar:-)) D stärker en verkligen bara positivt..Skulle vilja tipsa dig om en jättebra bok,med många peppande övningar som bara ökar välmåendet..har själv läst den nu när jag vart djupt deppad..å nu e jag peppad *fniss* Up and down that´s my hometownSkrattande

Den heter iaf En Fri Själ med Betty Shine…så fort jag lägger i från mig boken så snor dottra mi 19 år den..den e sjukt bra Kyss

har gått i skogen 1 timme i dag i gen..på lördag barndop..å jag ska dit..därför e jag ute mycket nu och försöker strunta i folk runtomkring mig..när d var som värst kunde jag inte sätta mina fötter i golvet..en overklighetskänsla och d fanns inget golv..skitsnuskigt å jag trodde jag fått en knäpp el nåt..hatar ångest.

Nu dricker jag rött roibus te,ska strax åka å handla lite smaskens jag me..lät gott med grönsaker å dippTungan ute

Pelle Långlös
2012-11-15 16:20
#5

Tack MossQ. Träningen är det väl lite si och så med. Ibland tränar jag massor och ibland ingenting. Tungan ute

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Wony
2012-11-15 17:13
#6

Jag hoppas att min helg blir någorlunda lugn nu. Jag kan definitivt behöva koppla av. Men nu idag har jag besökt ett stall och red en timme så lite avkoppling blev det innan helgen också.

Annons:
Pelle Långlös
2012-11-15 17:34
#7

Blir nog inte så mycket gjort denna helg misstänker jag. Skall ha en dottern hemma hos mig denna helg. Så efter det kan jag börja städa och packa ner i lådor inför flytten om några veckor.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Wony
2012-11-17 21:25
#8

Jag åkte på en rejäl förkylning, så här sitter jag nu i soffan och snörvlar och är krasslig. Det har blivit lite bättre, men det är ju aldrig kul att vara sjuk. Jag hoppas bara att det blir bättre tills i morgon också!

Pelle Långlös
2012-11-18 10:12
#9

Jag borde städa min lägenhet för den är så råddig men jag orkar inte och jag skall snart flytta.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Upp till toppen
Annons: