Annons:
Etikettgodmorgon-goddag-godkväll
Läst 331 ggr
Pelle Långlös
11/17/12, 2:11 PM

Lördag den 17:e november

Goddagens alla. Idag är det ganska lugnt i mitt hus och det är varmt. Hyresvärden har brassat på för fullt med värmen. Tur att jag inte betalar för värmen.

Vad skall ni göra idag?

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Annons:
Wony
11/17/12, 9:26 PM
#1

Hm, jag får nog skriva om vad jag ska göra nu ikväll! Jag ska mysa framför TV'n och ta det lugnt. Kanske sticka lite, eller läsa en bok. Det får bli som det blir. Glad

Monsva
11/17/12, 9:30 PM
#2

Ska sitta här framför datorn en stund. Sen ska jag lägga mig och läsa. Håller på med en riktigt bra bok.

Har städat huset, det tog nästan hela danRynkar på näsan.

Wony
11/17/12, 9:35 PM
#3

Jag har faktiskt diskat lite, på tal om städning. Jag stod inte ut med röran i köket som blivit efter att jag varit förkyld. Under hela gårdagen låg jag i soffan och tittade på TV eller sov, och tog mig bara till kylskåpet eller toaletten då och då. Nu orkar jag betydligt mer, men jag vet att vila är A och O när man är sjuk.

Sambon är dock bortrest, och jag sover nästan alltid sämre när jag är ensam, så jag får nog värme vetekudden och mina värmetofflor så det känns behagligare och gosigare. Glad

Monsva
11/17/12, 9:48 PM
#4

Ta kissen med dig i sängen också! Både varmt och mysigt!

Jag har alltid minst en av hundarna i sängen. Det blir trångt ibland men vad gör det. Jag älskar att sova med dom!

Wony
11/17/12, 9:54 PM
#5

Kissen har en egen säng hon oftast sover i, men det händer ibland att hon lägger sig tillrätta bredvid en. Hon brukar väcka en om morgnarna ibland, med ett glatt "Kurr!" när hon hoppar upp i sängen. Det finns knappast mysigare saker än en mjuk katt som myser bredvid en. Det är så rogivande.

Upp till toppen
Annons: