Annons:
Etikettgodmorgon-goddag-godkväll
Läst 334 ggr
Pelle Långlös
12/7/12, 8:36 AM

Godmorgon 7/12

Idag skall jag försöka att få lite saker på plats. Klockan är halv tio här på holmen så jag tog sovmorgon. Men jag har vaknat flera gånger nu på morgonkvisten. Jag tror att det var någon som ryckte i min ytterdörr, så där runt fem tiden. Läskigt. Vad skall ni göra idag? Jo jag skall nog ut på en promenad idag också.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Annons:
Wony
12/7/12, 9:06 AM
#1

God morgon! Jag ska nog stanna inomhus och mysa mest hela dagen, och skriva några jobbansökningar. Det tar ganska mycket tid, så jag tror att jag borde få klart två idag. Men det är bätte än inget!

Pelle Långlös
12/7/12, 9:33 AM
#2

Egentligen borde jag stanna inne jag med för det snöar massor idag, igen.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Wony
12/7/12, 9:37 AM
#3

Här snöar det inte, och de har röjt på vägen. Jag kanske tar en lite promenad för att fotografera lite om vädret tillåter. När jag tänker efter vore en liten utflykt med matsäck mysig Glad

Pelle Långlös
12/7/12, 9:39 AM
#4

Ja det låter mysigt med en lite utflykt.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

PiganX
12/7/12, 1:26 PM
#5

Godmorgon på er! Jag hade väl tänkt ta en prommis med Iva, och sen duscha. Får se vad som händer ikväll. Tungan ute

Pelle Långlös
12/7/12, 1:36 PM
#6

Jag tror inte min prommis blir av för när jag håller igång blir jag alldeles varm och svettig. Dumma feber. Fast det kan ju vara skönt att svalka sig en stund ute.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Annons:
Wony
12/7/12, 1:59 PM
#7

Jag har faktiskt precis frostat av frysen. Det var massor med snö där, så det var på tiden. Och en fräsch och fin frys är alltid bra Glad

Pelle Långlös
12/7/12, 2:42 PM
#8

Vad duktig du är Wony. Jag var just ute på en promenad i halkan. Slutat att snöa hade det gjort så det kändes ju bra.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Wony
12/7/12, 3:01 PM
#9

Ojdå, halka? Låter inte kul alls! Här är det lite varmare idag, men fortfarande några minusgrader. Tidigare i veckan var det kring minus 20, vilket jag i och för sig tyckte var ganska trevligt. Det känns liksom "rent" i luften då tycker jag. Bara jag får ha varma kläder så! Flört

Ja, ett par glassar råkade smälta, men de fryser ju till sig igen. Jag hittade massor med saker som skulle slängas också, så nu är det ordnat och fint. Glad

Pelle Långlös
12/7/12, 3:21 PM
#10

Jo det saltas ju inte på Åland så isen ligger kvar under snön och som kommer fram när de plogar. ;-)

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Upp till toppen
Annons: