Annons:
Etikettgodmorgon-goddag-godkväll
Läst 466 ggr
Pelle Långlös
12/9/12, 12:46 PM

Goddag 9/12

Vad har ni för er idag? Själv tog jag en lång sovmorgon, varit på en promenad i strålande sol, köpt en flaska julmust. Nu ligger jag i sängen och vilar.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Annons:
Monsva
12/9/12, 3:09 PM
#1

Börjar tillfriskna efter 2 dagars magsjuka. Har mest sovit, ätit en banan. Ska lägga mig igen och fortsatta läsa "Torka aldrig tårar utan handskar".

Pelle Långlös
12/9/12, 3:29 PM
#2

Usch för magsjuka. Hoppas du blir bättre snart.

Den boken har jag hört talas om. Är den bra?

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

PiganX
12/9/12, 4:48 PM
#3

#0 Härligt att ni haft fint väder idag, Ylva! Här snöar det för fullt, är iiiskallt ute och inomhus.

#1 Åh, finns det en bok också? Det visste jag inte! Men jag såg serien, och den var bra.. Men tragisk. Obestämd

Jag har varit och handlat lite mat, julklappar osv. Nu tänkte jag baka vaniljbullar Tungan ute

Wony
12/9/12, 6:28 PM
#4

Jag har precis kommit hem från stan där jag hälsat på mina föräldrar. Nu sitter jag och kopplar av, och leker lite med katten också. Glad

PiganX
12/9/12, 6:51 PM
#5

#4 Mysigt!

Monsva
12/9/12, 7:18 PM
#6

# Ja, magsjuka är inget vidare men det går ju över. Och jag är mkt bättre nu, har bara inte återfått matlusten och är ff matt och trött.

Boken är bra men jag tyckte tv-serien var mycket bra. Faktiskt bland det bästa och sorgligaste jag sett på många år.Gråter

Annons:
Upp till toppen
Annons: