Annons:
Etikettallt-och-lite-till
Läst 809 ggr
julklappen
2012-12-12 23:45

jag är så ledsen .

Nu är det 5år sen jag hade kontakt med min älste son Emil.Jag och familjen har försökt på alla möjliga sätt att få kontakt med honom, och hans  fru.men utan resultat. För c:a 5år sen så kom de hit och hälsade på oss då och då.Men sen vet vi inte vad som hände , de började bara sluta att hälsa på oss. Särskilt jag har funderat och funderat vad det kan vara för något som skiljer oss åt.Men alltså  inte fått svar på det ännu.Har försökt att prata med min älsta sons svärföräldrar också om detta, men de bryr sig inte om det har de sagt till mig.Och dessutom så hälsar inte min sons svärföräldrar heller på oss om och när vi träffar dem på stan.(nu var det flera år sen vi såg till vår sons svärföräldrar fast de bor här i nyköping.Konstigt tycker både jag och resten av familjen här, (min älsta sons syskon och respektive också) att vi aldrig ser till min älste son och hans fru när vi då och då är i stan här.(vi bor en bit utanför stan) och både min älste son ,hans fru och hans svärföräldrar bor i nyköping. Många andra av våra bekanta tycker att min älste son och hans fru beter sig som småbarn, som inte kan ta kontakt med oss och diskutera och ge oss ett svar på vad som är fel. Jag försöker att inte tänka så mycket på min älste son, men ibland så kommer det bara över mig.och jag gråter och känner mig tom .När ingen ser. Det skulle va vara skönt om jag kom ikontakt med andra föräldrar i ungefär samma sitution som vi har.min älste son är ju 30år nu så man tycker ju att han i allafall ska kunna prata ed oss om vad som är fel. Man blir ju inte yngre och åren går. Man blir äldre och det kommer en dag då man inte längre lever.   Måste få skriva av mig.

Annons:
Pelle Långlös
2012-12-13 16:41
#1

Styrkekramar till dig.

Tyvärr så har jag inte samma problem så jag vet inte hur jag skall kunna hjälpa dig. Har det hänt något som du misstänker eller bara upphörde dom med allt?

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Upp till toppen
Annons: