Annons:
Etikettallt-och-lite-till
Läst 554 ggr
Monsva
2012-12-15 19:56

Någon slags chock?

Befinner mig fortfarande i någon slags chock, tror jag. Kan inte sluta tänka på det som hände i går kväll. Det maler o maler i huvudet och jag får ingenting gjort. Det som hände var att min yngsta dotter körde av motorvägen i 100km/t. Hon gjorde en ogenomtänkt omkörning, for in i mitträcket, åkte tvärs över vägbanan, for över vägräcket och ner i det snöfyllda diket. Det fantastiska är att hon klarade sig helt oskadd! Vi i familjen är så tacksamma och tackar alla makter som finns för att det gick så bra. Bilen är bara att skrota, men det struntar jag totalt i! Tänker på vad som kunde ha hänt om där stått ett träd, sten eller något annat. Jag gråter och grubblar och kan inte sluta tänka på det.

Så var rädda om era nära o kära. Det finns inga garantier för någonting. Vad som helst kan hända när som helst.

Annons:
Pelle Långlös
2012-12-16 16:19
#1

Vad skönt att hon klarade sig oskadd. Jag sitter i min buss och tycker att han kör för hårt med sina 70-80 km/h.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Wony
2012-12-16 17:38
#2

Ja, vilken tur att hon kalrade sig oskadd! En olycka händer så lätt…

Jag läste i tidningen att det varit en krock med två stadsbussar i Östersund. Det lär inte ha gått så fort, men jag tycker att man ska vara väldigt försiktig i trafiken. Speciellt vintertid!

Jag åker ju mycket länsbuss, och tycker att chaufförerna gör ett superbra jobb, trots snörök, halka och annat. Men det finns de ute på vägarna som kanske borde tänka efter en extra gång innan de kör för fort. Obestämd

Upp till toppen
Annons: