Annons:
Etikettundersökningar-och-omröstningar
Läst 1558 ggr
Wony
1/15/13, 12:37 PM

En chans att tycka till!

Jag planerar framöver att skriva en artikelserie, och vill nu veta vilket av de olika teman jag föreslår som låter mest intressant, och som ni som medlemmar vill läsa om.

Det kan hända någon gång framöver i år att de förslag som hamnar på andra och tredje plats också dyker upp på sajten, men jag vill veta vad som är mest intressant för tillfället.

Kommentera gärna varför du valt som du gjort, och ge gärna förslag på om det är något särskilt inom temat som du vill att jag ska sätta extra mycket fokus på. Jag kan inte garantera att just ditt förslag kommer med, men alla tips är alltid välkomna! Glad

Omröstningen pågår till den sista februari, och artikelserien börjar publiceras i mars eller april.

Annons:
Annisangel
1/24/13, 11:21 AM
#1

Jag röstade på kristaller och stenar för att det känns intressant för mig. Jag har ju läst lite om att olika stenar kan man använda till olika syften, men just vilka stenar till vad har jag inte riktigt kläm på riktigt, så det skulle vara intressant tycker jag.Skrattande

Kram från mig!

Många Goa Kramar

Annisangel

Lill-Mari
1/24/13, 7:15 PM
#2

Jag röstade på meditation,hade svårt att bestämma mig.Jag är intresserad av kristaller o stenar också. Jag vill lära mig mer om dem och olika kristaller,då jag endast kan en del av dem.

[luneri]
1/24/13, 9:26 PM
#3

Tycker också det verkar intressant med stenar, men jag valde drömtydning ändå, eftersom jag vet väldigt lite om området och skulle gärna vilja veta mer :)

Wony
1/28/13, 12:32 PM
#4

Det är jättekul att läsa se vad ni är intresserade av, jag håller tummarna också för att fler lägger en röst. Glad

[KosmosBill]
1/28/13, 12:35 PM
#5

Kristaller skulle vara intressant att veta mer om….Glad

mayolica
1/29/13, 2:22 PM
#6

Jag valde djur och natur.  Tror inte att det finns så mycket skrivet om det här förut.  Dessutom skulle jag uppskatta att läsa om något lite mer jordnära emellanåt för att ballansera upp "flummet"Glad

Drömtydning är oxå ett intressant och spännande ämne .Tungan ute

Kristaller o stenar är intressant,men har jag för mej att det redan finns ganska mycket skrivet om sånt förutObestämd

Meditation och avslappning tycker jag att det skrivs om så mycket nu för tiden överallt. Även om jag är intresserad av själva ämnet börjar det bli uttjatat att läsa om det Oskyldig

Kost och motion låter enbart tråkigt. Det ämnet har för mej varit uttjatat varit i flera år.Skrikandes

~ mayolica ~

Annons:
Dasy
2/3/13, 8:26 PM
#7

Djur och natur.

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: