Annons:
Etikettgodmorgon-goddag-godkväll
Läst 316 ggr
Pelle Långlös
2013-01-17 09:47

Godmorgon 17/1-13

Torsdag och snart är det helg. Var till Pelaren igår och hade roligt. Skrattade så jag fick kramp i magen. Men när jag kom tillbaka till avdelningen så fick jag ångest för att jag "tillåtit" mig att vara glad.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Annons:
Monsva
2013-01-17 18:01
#1

God kväll!

Hoppas din ångest gick över sen, Ylva, för du är verkligen värd att få vara glad!Glad

Jag har haft en ledig dag som jag ägnat åt städning och handling. Min äldsta dotter tar sin examen på lördag och det kommer en hel del folk hit. Kul, men eftersom jag tillhör "eremitsläktet"  så blir det samtidigt jobbigt…

Wony
2013-01-17 19:01
#2

God kväll allihop!

Idag har jag som vanligt varit hos jobbcoachen. Det är verkligen en härlig grupp som jag går med. Alltid lika kul att vara där.

I morgon är jag hemma och jobbar, men ska försöka hinna med att baka cupcakes åt sambon och hans kompisar, och handla mat inför helgen. Jag måste ju ha något att äta… Tungan ute

Pelle Långlös
2013-01-17 19:20
#3

#1 jo ångesten släppte sen. Skönt att å prata av sig med personalen. Eller det var lite ångestfullt på morgonen men det har släppt nu. #2 vad gör du hos jobbcoachen?

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Wony
2013-01-17 19:47
#4

#3 Det är mycket fokus på att man ska hitta sig själv, innan man kan sälja in sig på ett företag, typ. Vi har granskat vad vi gjort tidigare, och vad vi kan och vill. Nu har vi gått in i fasen då vi ska skriva CV och personligt brev. Börjar kännas som att man får användning för det vi gjort innan. Glad

Pelle Långlös
2013-01-18 08:12
#5

Spännande. :-)

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Upp till toppen
Annons: