Annons:
Etikettgodmorgon-goddag-godkväll
Läst 306 ggr
Wony
2/26/13, 6:56 AM

God morgon 26/2

God morgon allihopa! Nu är vi i början på en ny vecka, och i alla fall jag tyckte att måndagen bara flög förbi! 😮

Men nu är det tisdag, och jag ska handla mat, åka till jobbcoachen och försöka göra lite nytta även hemma. Vad ska ni hitta på idag?

Annons:
citytjejen
2/26/13, 7:23 AM
#1

God morgon!

Idag blev det tidig uppstigning för mig, det är skönt! Har precis ätit frukost framför Nyhetsmorgon och sitter nu här och lägger upp dagen. Idag ska jag till gymmet och så ska jag göra ett cv till min man som ska söka nytt jobb. Ska även ta mig ut på promenad.

Är ju sjukriven veckan ut och därefter är min anställning slut! Sen börjar jag plugga efter påsk så nu har jag några veckors ledig tid framför mig🙂

/Christina

[Nåjd]
2/26/13, 7:23 AM
#2

God Morgon Wony och ni andra !

Nu var det ett tag sedan jag var här inne men hittade tillbaka igen och glad är jag för det 🙂

Håller med tiden går fort numera,tycker månaderna bara rusar iväg men än är det vinter men snart så då kommer våren med stora steg.

Ha en fin dag på er 🙂

Wony
2/26/13, 8:46 AM
#3

#1 Ja, visst är det skönt att gå upp tidigt? Även om man för stunden kanske inte tycker om det (i alla fall jag är ruskigt morgontrött).

#2 Ja, jag är allt glad att du hittade tillbaka! 🙂

Pelle Långlös
2/26/13, 9:25 AM
#4

Godmorgon. Vaknade vid 8 och åt frukost och förberedde dator till ex-mannen. Sen åt jag frukost och ringde ett samtal. Nu har ex-mannen åkt hem till sig och jag tänker gå och vila en stund. Blev inte så mycket sömn i natt. Testade att vara utan tröttande medicin. Men jag fick ge upp och tog insomningsmedicinen iaf. Nya tag igen.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Upp till toppen
Annons: