Annons:
Etikettgodmorgon-goddag-godkväll
Läst 396 ggr
Pelle Långlös
2013-03-03 06:30

Godmorgon 3/3

Söndag. Borde vara Vasaloppet nu på morgonen. Passar perfekt för jag måste sticka klart sista vanten för jag har lovat lilltjejen att hon kan hämta den idag.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Annons:
[Nåjd]
2013-03-03 06:43
#1

God Morgon !

Många i vasalopps tankar men jag håller mig så långt bort från det som möjligt,inget intresse alls men har några bekanta som åker både lillvasan och stora loppet.

Snart gå och handla lite,så lugnt och skönt en Söndagsmorgon inga tråkiga störiga ungar och man kan handla i lugn och ro.Handlar ibland på sena kvällen strax innan stängning och lika lugnt och skönt då.Gillar inte butiker med mycket folk i så man får planera till det bästa istället och får nästan hela butiken för sig själv 😃

Ha en fin dag på er 🙂

Wony
2013-03-03 12:05
#2

God dag!

Jag ska nog gå en liten promenad idag, och kanske blir det lite datorspel senare. Vi får ser hur mycket jag hinner med. Det ska städas lite också, och kanske ska jag baka lite bröd. Det beror på om jag hittar något trevligt recept eller inte. 🙂

[Tuulikki]
2013-03-03 12:36
#3

Goddagens!

Idag skiner solen och himlen är blå! För min del blev det en lång sovmorgon och nu ska jag strax laga mat. Är ensam hemma med hunden så senare blir det först en lång promenad och efter det en lång dusch🙂 Sen har jag lite plugg som ska göras, får plugga i fönstret så solen kan skina lite på mig😃

Hoppas alla får en kanondag!☀️

Pelle Långlös
2013-03-03 12:45
#4

Jag har stickat klart yngsta dotterns fingervantar så nu väntar jag på att hon skall hämta dom. Har sett Vasaloppet. Härlig norsk seger. Hihi.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Wony
2013-03-03 13:10
#5

Jag har tappat bort mina stickbeskrivningar, och kan verkligen inte hitta dem. Måste väl försöka leta fram dem på internet eller köpa nya antar jag. Synd, för jag hade tänkt sticka sockor idag!

Pelle Långlös
2013-03-03 14:40
#6

Jag skulle kunna mejla till dig. Håller på med ett par sockor.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Annons:
Upp till toppen
Annons: