Annons:
Etikettkristaller-och-stenar
Läst 1189 ggr
anise
2013-03-11 09:09

Mina första stenar

Jag var på Änglamässan (Västerås) i helgen och köpte mina första stenar,en Ametist en Jaspis Gul och en Krysokolla..har alltid samlat stenar när jag varit någonstans där det funnits fina sådana i naturen . Nu ångrar jag att jag inte köpte fler,men i April är det Harmoni expo i Solna så då ska jag införskaffa fler🙂

Tag vara på ditt liv,det går inte i repris

Annons:
anise
2013-03-11 09:13
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Inte så stora,men då blir dom lättare att bära med sig❤️Jag läste någonstans att ett sätt var att stoppa dom i BH:N😃så där bär jag dom nära ❤️

Tag vara på ditt liv,det går inte i repris

Pelle Långlös
2013-03-16 11:17
#2

Kan man ha de olika stenarna bredvid varandra? Blir de inte "smittade" (finner inget bättre ord just nu) och inte har någon verkan sen?

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Wony
2013-03-16 11:34
#3

Jag är inte säker, men är det inte så att stenar kan användas tillsammans, så att säga?

anise
2013-03-16 11:35
#4

Har ingen aning om dom kan bli "smittade" av varandra..jag stoppar inte på mej alla tre på en gång..vill inte ha ett helt grustag i BH:n😃

Tag vara på ditt liv,det går inte i repris

Wony
2013-03-16 11:36
#5

Haha, ett helt grustag vore nog väldigt obekvämt! Jag gillar att bära stenar i band runt halsen, eller som armband, så jag har ingen erfarenhet av att stoppa dem i BH:n. Men det är nog inget jag skulle prova tror jag…

Pelle Långlös
2013-03-16 11:53
#6

Haha, grustag. Det var bra. 😃

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Annons:
Tarotstollan
2013-03-17 20:19
#7

Vissa stenar förstärker varandras egenskaper. Vilka stenar det är får du leta reda på genom sökning, jag är inte så insatt i det. Bär oftast en sten i taget i halsband.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Pelle Långlös
2013-03-18 15:28
#8

Jo det kan det också göra och då gör det inte så mycket att man har dessa stenar tillsammans för då mår man ju bättre utav det. Men jag tänkte mera på att alla kanske inte passar varandra och då kanske man mår dåligt. MAn vill ju må bra. 😉

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

anise
2013-03-18 19:00
#9

Har inte så mycket kunskap om stenar..drabbas bara av vill ha begär ibland..så på den där mässan var det ett rent impulsköp,jag valde bara tre som jag tyckte var fina,,får nog leta lite om jag kan hitta info om vilka som passar eller kanske det är viktigare att veta om vissa inte ska vara med på samma gång..för visst vill man må BRA😉

Tag vara på ditt liv,det går inte i repris

Upp till toppen
Annons: