Annons:
Etikettgodmorgon-goddag-godkväll
Läst 286 ggr
[leWolf]
3/11/13, 12:24 PM

God Måndag 11 Mars

God Måndag på er alla !

Här skiner solen och det var riktigt kallt i morse men nu stiger temperaturen och ett vackert promenadväder ger sig till känna.

Jag har nytt nick,gick tidigare under namnet Nåjd och medarbetade med Wony men nu är det leWolf vilket passar mig bättre och Medarbetare fortsätter jag som här inne.

Nu ska ni ha en underbar dag och njut av det vackra vädret 🙂

Annons:
Wony
3/11/13, 12:28 PM
#1

God dag!

Här skiner solen, och marken tittar fram lite här och där, trots att det är några minusgrader. Jag riktigt längtar till våren nu. Det känns helt enkelt som att det är dags. Eller ja, något inom mig riktigt gastar för full hals att nu får våren lov att pallra sig hit! 😃

I morgon ska jag gå på ett studiebesök, och även ansöka till en tjänst. Det är nervöst, men det känns ändå riktigt spännande. Det var länge sedan jag var på studiebesök någonstans, så det ska bli intressant. Alltid kan man lära sig något nytt! 🙂

[leWolf]
3/11/13, 1:06 PM
#2

Håller med nu får våren allt rappa på lite för det är så vackert när allt väcks till liv men sen kommer getingarna och då är det inte lika kul längre men men man överlever dom också 😃

Håller alla tummar och tår för dig Wony och hoppas jobbet blir ditt 😎

Wony
3/11/13, 2:37 PM
#3

Ja precis, våren är så väldans mysig tycker jag. 🙂

Nu har det mulnat på lite, men det har blivit varmare, så jag ska minsann ta en promenad! Kan vara välbehövligt.

Upp till toppen
Annons: