Annons:
Etikettgodmorgon-goddag-godkväll
Läst 307 ggr
Wony
3/13/13, 7:36 AM

God morgon 13/3

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har alltså en ny dag har börjat. Där jag bor skiner solen och himlen är blå. Det är helt enkelt väldigt vackert. Jag har inte ens några planer för dagen, så det blir spännande att se vad jag pysslar med.

Katten verkar dock nöjd med livet. Det är något rofyllt med katter tycker jag.

Annons:
[leWolf]
3/13/13, 7:47 AM
#1

God Morgon på er alla 🙂

Lite fränt datum idag 13.03.13 😃

Katter är rofyllda håller med dig helt och jag skulle inte kunna vara utan katter för dom ger så oerhört mycket.Det gör förstårs alla djur men av nån anledning blev det katter här fast jag är uppvuxen både med hundar och katt.Har vart i tanken att skaffa hund men vet inte hur den skulle gå ihop med mina fyra katter.

Vilken go och fin misse Wony ❤️

Får jag som jag som jag vill skulle hela huset vara fyllt med djur,men nån måtta får man ha ändå .

Ha en fin fin dag alla 🙂

Wony
3/13/13, 7:52 AM
#2

Ja, lite fränt datum är det allt. 🙂

Jag har ju gerbil också, förutom katt. Tycker gnagare kan vara riktigt mysiga också, men det är ju helt olika djur, som beter sig väldigt olika. Katter tycker jag kan vara så spontana också. I alla fall vår katt. Ena stunden ska hon ut och smyga, i nästa ögonblick är det soffan och mattes knä som gäller! 😉

Synd bara att bilden blev lite tokig. Det är svårt att fota i motljus med en dålig kamera… Men visst är hon mysig? Hon är så underbar, och jag ångrar inte en sekund att jag köpte henne. Sedan är det ju så himla skönt att veta när man kommer hem att huset inte är tomt, att man möts av en liten pälsboll som jamar åt en. 🙂

[leWolf]
3/13/13, 11:09 AM
#3

Gerbiler som är så söta och visst är gnagare hur underbara som helst.Marsvin och kanin har jag haft genom åren och ett av marsvinen var bästa vän med min första katt och rumsen,fick vara ute fritt i huset och gick alltid in i buren och gjorde ifrån sig.

Så klok och härlig och katten och marsvinet hittade jag ofta sovandes tillsammans i marsvinsburen som alltid stod öppen.Så vackert och man tänker ju katt och marsvin kan omöjligt gå ihop,att katt skulle jaga men dom blev verkligen bästa vänner,helt underbart att se dom tillsammans 🙂

Wony
3/13/13, 11:11 AM
#4

Oj, där kan man verkligen tala om en underbar historia! Vår katt är väldigt mycker för att jaga, så jag tror inte att det skulle gå så bra. Men båda djuren är söta, och otroligt härliga att ha omkring sig tycker jag!

Nu har jag precis fått veta att jag kanske ska få en praktikplats, så jag har fullt upp med att springa omkring och vara överlycklig. Så här nära en vettig sysselsättning har jag inte varit på riktigt länge! 😃

[leWolf]
3/13/13, 11:22 AM
#5

Jag tror inte det skulle fungera med dom katter jag har idag men Winston han var väldigt speciell och oerhört snäll men däremot fick ingen annan än jag röra honom då bet han direkt 😃

Men vad härligt Wony,kan förstå du går och är lycklig så nu håller vi tummarna att du får platsen 😎

Pelle Långlös
3/13/13, 6:06 PM
#6

Idag har jag jobbat, varit på konstgrupp och en sväng till Pelaren. När jag kom hem så lagade jag min egen mat som jag inte gjort på några månader utan hämtat från äldreomsorgen men nu vill jag stå på egna ben och laga den mat jag tycker om. Jag vet att jag kan laga mat det är bara orken som tryter ibland. Jag fick en wokpanna i julklapp men har inte ens använt den än så det är nog dags att testa den. Har även fått en receptbok med wokrätter. Älskar wok.

Jag tycks ha fastnat här vid datorn nu ikväll för annars har det bara varit tv om kvällarna. Har hittat en ny favoritkanal och den passar mig perfekt. Investigation discovery heter den och det är en massa program om olika brott, hur dom löser brotten osv. Jag fullkomligt älskar detta.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Annons:
Upp till toppen
Annons: