Annons:
Etikettgodmorgon-goddag-godkväll
Läst 447 ggr
Pelle Långlös
3/18/13, 3:35 PM

Goddag 18/3

Måndag och åter på jobb, iaf för mig. Vet inte hur ni har det. Vi har börjat med något nygammalt. Vi ansar hinkar från vassa kanter och piggar och sedan sätter vi på en streckkod och handtag och sedan när vi har 8 av vardera fyra färger så packas de i lådor.

Vi har två nya färger för i år. Svart och chockrosa. Båda dessa hinkar skall ha ett svart handtag men jag vill såååå gärna att den svarta hinken skall ha ett gult handtag (AIK). Hahahaha.

Ikväll blir det att sticka lite mera så jag blir klar med min tröja nångång. Den är så tråkig att sticka så jag drar ut på detta. Men på bilden var tröjan så fin men det är lite jobbigt med alla dessa flätmönster. Brorsan tyckte att jag borde ha valt ett lättare mönster men jag utgick ju från hur det jag ville sticka på bilden. Hehe.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Annons:
Wony
3/18/13, 6:36 PM
#1

Idag har jag fått veta att jag fått en praktikplats, börjar i morgon bitti! Det ska bli så himla spännande och kul. Och nu har jag ju att sysselsätta mig med några veckor framöver. 🙂

Bortsett från det har jag varit och klippt mig. Det är så himla härligt att bli av med allt hår som växt ut sedan sist.

Pelle Långlös
3/18/13, 6:38 PM
#2

Grattis till praktikplatsen. Har du ingen bild på det nyklippta håret?

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Wony
3/18/13, 6:43 PM
#3

Nej, tyvärr har jag inte det… Batteriet till kameran har dött. 😕

Men det är kort, i alla fall! Kort och rufsigt.

Pelle Långlös
3/18/13, 6:45 PM
#4

Åh kort och rufsigt hår gillar jag. 😃

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Upp till toppen
Annons: