Annons:
Etikettgodmorgon-goddag-godkväll
Läst 412 ggr
[leWolf]
2013-03-22 05:09

God Morgon 22 Mars

Goder Morgonen i koja och slott !

Fredag och ledigt för många som ska avnjuta helgen som går så fort och vips så är det Måndag igen.

Har nyss suttit med två kanaliseringar en via dolt forum och annan i mail,alltid lika spännande att se om det stämmer och håller.

Morgonkaffet intaget och mer ska de bli,sen gå och handla lite Fredagsgott och lurar på om jag ska göra en smörgåstårta,såna där man brukar ångra dagen efter när man gått upp ett par gram 😃

Ha en fin Fredag och en skön helg på er 🙂

Annons:
[dandamimm]
2013-03-22 07:06
#1

God morgon.

Kul med kanaliseringar, lewolf, tro säkert de stämmer. ❤️ Satt som "försökskanin" igår till ett medium under utbildning. Mycket intressant upplevelse, måst jag säga.

Ja helg eller vecka spelar eg. ingen roll när man jobbar som jag men det är ju trevligt att familjen är ledig.

Oh, smörgåstårta det vill jag också ha. Det är ju aldrig fel, liksom😃.

Ha en fin dag alla.

Kram Danda

Pelle Långlös
2013-03-22 18:04
#2

Godkväll. Har varit på jobb, möte, läkarbesök, handlat mat och sedan hem. Pust. 😛 Igår köpte jag bläck så jag har målat lite med det idag. Allt var spännande förutom läkarbesöket. Fick veta att jag har en infekterad tarmficka (har såna fickor :( ). Så jag fick två sorters antibiotika i en vecka.

Jag kommer kanske få börja komma till äldreboendet i närheten av mig och umgås med tanterna och gubbarna. Det har jag tänkt på i många många år men aldrig sagt det till någon. Det kom upp som förslag på mötet och då berättade jag om mina tankar osv. Så efter påsk nån gång så skall vi prata om detta med chefen och så.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

[leWolf]
2013-03-22 18:38
#3

Kanaliseringarna gick bra båda två sånär som inne på ett forum jag sa mormor stället för farmor och kunde inte placera ett barn att det var personen själv som lagt in bilden.Den via mail blev klockren så jag får välan vara lite nöjd ändå fast jag är så himla kritisk och inte kan ta att jag säger mormor istället för farmor och stör mig på att jag inte kände in medlemmen som liten 😡

Men men båda var nöjd det är bara jag som ska kritisera mig nu i  vanlig ordning,det hör liksom till 😃 för en av dom blev det väldigt känslomässigt men verkar som om det ändå kändes bra efteråt och mycket fick lätta.

Visst är det väl skönt att kunna vara fri som fågeln Danda med jobb och fritid,helt underbart.

Ylva vad kul,härligt du får umgås med dom gamla.När man får göra sånt man så gärna vill landar det perfekt inom oss.Lycka till.

Vet ni,nu ska jag faktiskt krypa till kojs med en ny bok och gissa vem författaren är,vår medlem Zynell på i fokus som skrivit boken Dödens gåva.Fick den idag med posten signerad och allt 😎det där blir en bok jag kommer att sluka,ämnet faller rakt in i hjärtat del ett i Völvornas Gudar.Ska bli så himla roligt att läsa den och Zynell har jag haft mycket kontakt med så det känns hur roligt som helst att boken kommit ut nu 😎

Oj vad jag pladdrar på då,var visst lite sällskapsjuk tror jag 😃

Ha en fortsatt fin Fredag på er 🙂

Wony
2013-03-22 20:22
#4

God kväll!

Jag har precis kommit hem från första veckan på praktikplatsen. Nu känns det i kroppen, stelt och ömt. Men ska vila ut nu i helgen, med lite pimpling och massor med mys i soffan och god mat. Det är välbehövligt! 🙂

Upp till toppen
Annons: