Annons:
Etikettgodmorgon-goddag-godkväll
Läst 412 ggr
[leWolf]
2013-03-22 05:09

God Morgon 22 Mars

Goder Morgonen i koja och slott !

Fredag och ledigt för många som ska avnjuta helgen som går så fort och vips så är det Måndag igen.

Har nyss suttit med två kanaliseringar en via dolt forum och annan i mail,alltid lika spännande att se om det stämmer och håller.

Morgonkaffet intaget och mer ska de bli,sen gå och handla lite Fredagsgott och lurar på om jag ska göra en smörgåstårta,såna där man brukar ångra dagen efter när man gått upp ett par gram 😃

Ha en fin Fredag och en skön helg på er 🙂

Annons:
[dandamimm]
2013-03-22 07:06
#1

God morgon.

Kul med kanaliseringar, lewolf, tro säkert de stämmer. ❤️ Satt som "försökskanin" igår till ett medium under utbildning. Mycket intressant upplevelse, måst jag säga.

Ja helg eller vecka spelar eg. ingen roll när man jobbar som jag men det är ju trevligt att familjen är ledig.

Oh, smörgåstårta det vill jag också ha. Det är ju aldrig fel, liksom😃.

Ha en fin dag alla.

Kram Danda

Pelle Långlös
2013-03-22 18:04
#2

Godkväll. Har varit på jobb, möte, läkarbesök, handlat mat och sedan hem. Pust. 😛 Igår köpte jag bläck så jag har målat lite med det idag. Allt var spännande förutom läkarbesöket. Fick veta att jag har en infekterad tarmficka (har såna fickor :( ). Så jag fick två sorters antibiotika i en vecka.

Jag kommer kanske få börja komma till äldreboendet i närheten av mig och umgås med tanterna och gubbarna. Det har jag tänkt på i många många år men aldrig sagt det till någon. Det kom upp som förslag på mötet och då berättade jag om mina tankar osv. Så efter påsk nån gång så skall vi prata om detta med chefen och så.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

[leWolf]
2013-03-22 18:38
#3