Annons:
Etikettgodmorgon-goddag-godkväll
Läst 1325 ggr
[leWolf]
2013-03-25 07:52

God Morgon 25 Mars

God Morgon på er !

Här biter sig kylan kvar och veckan ser ut att bjuda på en sådär 10-12 minus,nu tycker jag allt att den där våren får ta och masa sig hit.Lite väl jobbigt i längden.Men tur det finns brasor som värmer i kylan😉

Ha en fin Måndag alla 🙂

Annons:
Wony
2013-03-25 08:33
#1

God morgon Här har jag precis missat bussen, för bussen jag skulle ta för att ta mig in till byteshållplatsen var trasig. Hungrig, trött och irriterad får jag lov att vänta på nästa avgång. :( Hittade en toalett åtminstone, men någon hade roat sig med att riva ner allt papper på golvet… Förstår inte hur folk tänker ibland. Kan väl inte vara så himla roligt att förstöra för andra? Bortsett från det hoppas jag att dagen blir bra, solen skiner åtminstone, så det kan man ju i alla fall glädjas åt.

Pelle Långlös
2013-03-25 18:55
#2

Godkväll. Har varit på jobb som vanligt, sen ett kbt-besök och sen två timmar på Hälsocentralen. Det läkaren misstänkte i fredags har nu ev. bytts till något annat men denna läkare var inte säker på denna diagnos heller. Jag har nämligen mer ont än i fredags då jag var till läkaren. Sen till apoteket för att hämta en ny antibiotika. Fick två i fredags så ena är då utbytt till den nya.

Blir det inte bättre tills imorgon så skulle jag höra av mig så skulle han skicka mig vidare för vidare undersökningar.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Tarotstollan
2013-03-25 19:39
#3

Godkväll. Ja här är fortfarande isande vind och jag fryser även inomhus.

#1. Får hoppas att de själva råkar ut för detsamma så de kanske tänker sig för nästa gång. Jag brukar alltid ha pappersnäsdukar med mig och de duger bra som toapapper.

#2. Krya på dig.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Pelle Långlös
2013-03-25 19:40
#4

Tack.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Wony
2013-03-25 20:22
#5

#3 Ja, man kan ju hoppas. Pojkvännen hittade en pappersnäsduk som tur var, men ändå. Dumt att förstöra för andra.

Upp till toppen
Annons: