Annons:
Etikettgodmorgon-goddag-godkväll
Läst 307 ggr
leWolf
2013-03-30 14:47

God Eftermiddag 30 Mars

God eftermiddag på er !

Hoppas ni har en skön och härlig påsk med god mat och dryck.Än har jag inte ätit nåt ägg men påsken är ju inte slut än.

En lugn helg jag hade hoppats att snön försvunnit så man kan börja påta lite inför sommar men men snön ska väl ge sig så småning om.Nu är man lite le på den.

Ha en underbar Påskafton och god fortsättning på Påsken,kan man säga så eller är det bara under Jul och Nyår tro Funderar

Nåja jag säger så ändå,God fortsättning på Påsken Skämtar

Ha ha ha nu höll jag på göra bort mig helt men upptäckte det i tid,höll på lägga denna tråd på en dold sajt för Medarbetare och värdar men såg inte aktivitets index då trilla poletten ner jag var på fel sajt ☺️men nu ser jag index och det var då för väl jag inte hann publicera inlägget 😟😃

Annons:
Wony
2013-03-30 16:06
#1

Glad påsk! Och trevlig eftermiddag. 😃

Idag har jag handlat lite ny blomjord, för jag måste snart plantera om lite växter, och jorden var slut. Men lite tur ligger ett par säckar under snön nånstans. Så jag ska väl ta och gå ut och gräva lite senare idag!

Vår katt har börjat fälla vinterpälsen nu, så precis hela huset och alla kläder är täckta i ett lager päls. Man kan knappt tro att en korthårig katt kan få plats med så mycket päls… Men uppenbarligen går det. 🤔

Solen skiner här, och det är riktigt mysigt väder. Jag vill få bort snö och is och frost nu, för jag vill ta fram cykeln och cykla till praktikplatsen istället för att gå. Det vore himla härligt att göra. Men med lite varmt väder nu så borde det gå att göra till veckan. 🙂

Pelle Långlös
2013-03-30 17:09
#2

Glad påsk. Har varit till Pelaren idag för lite sällskap och lite mat/godis. Fick låna en bil så jag kunde fara dit.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Upp till toppen
Annons: