Annons:
Etikettgodmorgon-goddag-godkväll
Läst 573 ggr
Pelle Långlös
6/24/13, 6:37 AM

Godmorgon 24.6

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Japp en vardag igen. Det är så tråkigt när det är långhelger. För mig alltså, ni andra kanske tycker det är skönt.

Har inget på agendan men jag skall gå till Pelaren en sväng och sen skall jag handla mat eftersom det varit dåligt med det i helgen. Endast 16€ för hela helgen.

Vad skall ni göra?

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Annons:
Wony
6/24/13, 2:57 PM
#1

Jag har precis kommit hem från jobbet, och tagit på mig mitt nya fotledsstöd. Det är inte jättestabilt, men funkar bra till vardags för att avlasta lite i alla fall.

Jag borde städa, men jag vill samtidigt cykla iväg in till byn och handla. Får väl bli lite handling först och städning sedan tror jag. Men allra först ska cykeln få sig en omgång, för nu har fåglarna bajsat ner sadeln alldeles…

Pelle Långlös
6/24/13, 4:07 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Nu är jag hemma jag med. Dagen blev längre än jag trott. Men jag hittade mig ett par fina röda skor, gummistövlar och ett paraply. Fick lite pengar av mamma så jag kunde köpa dessa.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Wony
6/24/13, 5:26 PM
#3

Vilka fina skor! 🙂

Jag hittade entrecote för halva priset på mataffären, så det blir rödvinsmarinerad entrecote till middag. Inte illa!

Pelle Långlös
6/24/13, 6:29 PM
#4

Mums det är gott. 🤪

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Monsva
6/24/13, 8:49 PM
#5

Jag har jobbat idag (+ hela midsommarhelgen) så när jag kom hem 16.30 var jag TRÖTT! Käkade korv med bröd och somnade sen på soffan på altanen. Sov några timmar och nu sitter jag här framför datorn😴

Pelle Långlös
6/24/13, 9:17 PM
#6

Jobbigt att behöva vara så där slut efter arbetet.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Annons:
Upp till toppen
Annons: