Annons:
Etikettgodmorgon-goddag-godkväll
Läst 376 ggr
Pelle Långlös
7/8/13, 6:51 AM

Godmorgon 8.7

Godmorgon alles. Idag har vi måndag ifall ni inte visste det. Jag har massor att göra idag. Skall prata med läkaren om mina mediciner, posta viktiga brev och paket till mina flickor som jag lovade igår och sen skall jag försöka tigga pengar till nya hörlurar för mina gick sönder för några veckor sen. Vad skall ni hitta på?

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Annons:
Wony
7/8/13, 9:41 AM
#1

Jag sitter hos veterinären med katten, hon blev stressad under bilturen, så vi fick stanna till för att byta handduk i buren. Kattbajs luktar inget vidare… Men nu går det bra, hon börjar bli lugn igen. :) Sedan idag ska jag till en ortopedtekniker för att titta på iläggssulor.

Pelle Långlös
7/8/13, 12:47 PM
#2

Usch sånt är inte så trevligt. Kommer ihåg när vi kastrerade en hanne, han hade inte riktigt vaknat när vi fick hem honom. Lämnade honom kvar i transportburen och gallret öppen. Ut kommer en nedbajsad katt och det satt fast i pälsen under magen, runt baken och sen en bit på ryggen. Egentligen skall man ju inte tvätta dom åtminstone första dagen men vi hade inget val.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Wony
7/8/13, 4:33 PM
#3

Oj, måste ha varit hemskt! Vår katt blev inte smutsig själv, men buren blev det, så vi fick ställa oss på vägkanten och städa den. Nu har hon skött sig exemplariskt resten av dagen. :)

Pelle Långlös
7/8/13, 6:02 PM
#4

Jo det var nog hemskt för katten, stackarn. Först sövd, sen av med mandomen, vakna med bajs över hela sig, knappt pigg och bli badad. Men han blev fin sen, med tratten och allt. :-)

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Wony
7/8/13, 8:19 PM
#5

Jag kan tänka mig att katten inte var glad!

Vår misse fick beröm hos veterinären, hon var så duktig, både vid vaccination och chipmärkning. Är så stolt över henne, och nu är vi äntligen hemma. 🙂

Pelle Långlös
7/8/13, 8:38 PM
#6

Härligt. Fick en extra godisbit?

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Annons:
Wony
7/8/13, 8:39 PM
#7

Japp! Det förtjänade hon allt :)

Pelle Långlös
7/8/13, 8:40 PM
#8

:-D

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Upp till toppen
Annons: