Annons:
Etiketttävlingar
Läst 1504 ggr
Wony
7/14/13, 10:26 AM

Tävling - sommar

Det är nu dags för en ny tävling! Temat den här gången är sommar. Varje deltagare får tolka temat på valfritt sätt i form av ett foto. Fotot måste vara fotograferat av deltagaren själv.

Man kan lämna bidragen fram till den 24 juli kl. 18.00. Bidrag som inkommer efter det kommer inte att få delta i omröstningen.

Vinnaren får en månads Insider. Om vinnaren redan har Insider så fylls det på i slutet (men inte om man är Medarbetare eller Sajtvärd som har Insider hela tiden). Vinnaren får i såna fall något från Guldmyntsshopen.

Lycka till! 🙂

Annons:
Lathundarna
7/14/13, 6:45 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Sommar för oss betyder plask i vattnet. Sen finns det ju olika varianter på hur man tolkar det. Här har ni åbäkets version😃

cirrun
7/14/13, 8:33 PM
#2

#Wony

Jag förstår inte riktigt detta: 'Vinnaren får en månads Insider'

Har Insider blivit en betalsajt🤔

i för sig har jag nog inte den vinnande bilden, men vill ändå veta?

#1 den hunden kan gå till historien som den bästa ögonblicken …🐶

millam
7/14/13, 9:12 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

.

Wony
7/14/13, 9:15 PM
#4

#2 Insider är något som man kan få på iFokus om man varit nog aktiv månaden innan. Förut kunde man betala för det, men nu kan man enbart få det genom att vara aktiv eller köpa i guldmynts-shoppen. Insider gör att man får några extra funktioner på iFokus.

cirrun
7/14/13, 9:45 PM
#5

Tack Wony för info, då är det aktivitet som gäller för min del🤓🙂

Skall åtminstone  försöka ta en aktuell sommarblid före tävlingens utgång 24 juli-13☝️

Annisangel
7/18/13, 6:29 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Min kära dotter och min kära mormor tar en svängom i sommarkvällen!!❤️

Många Goa Kramar

Annisangel

Annons:
cirrun
7/19/13, 7:52 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Av en ovanlig händelse fick jag besöka denna allmänna badplatsen, då tyckte jag att det var precis lagom mycket folk och vädret kändes perfekt med sol och vind☀️🙂

[Bettanbop]
7/24/13, 10:27 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

En fick tjuv 😮 😉

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: