Annons:
Etikettgodmorgon-goddag-godkväll
Läst 248 ggr
Ljuskristallen
8/14/13, 8:32 AM

God Förmiddag 14 Augusti

God Förmiddag på er !

Tänk redan 14 Augusti och sommaren har som alltid gått fort. Snart har vi höst en årstid jag älskar med sina underbara färger.

Varje sommar bara längtar jag till hösten medan andra vill hålla sommaren kvar så länge det bara går, tur vi är olika för fy vad fyrkantigt om alla var exakt lika, vilken tristess det skulle vara 😃

Ha en fin fin dag på er 🌺

Annons:
Pelle Långlös
8/14/13, 10:24 AM
#1

Nu har jag jobbat mina två timmar och promenerat från jobbet till psykiatrihuset.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Wony
8/14/13, 11:29 AM
#2

Jag har precis vaknat, städat undan kattspya och äter nu frukost. Har ännu ett långt kvällspass framför mig. Fötterna tycker inte precis att tio timmar på betonggolv är någon höjdare, men vad gör man väl inte för pengar? 😉

Jag har inte hunnit med sommaren riktigt, så jag kan gärna ta en månads värme extra. Behöver lägga mig i solen och bara glassa lite tror jag!

Ljuskristallen
8/14/13, 11:31 AM
#3

Du har haft en lika trevlig morgon som mig hör jag,fick också torka kattspyor och den första skulle naturligtvis klivas på 😃

Wony
8/14/13, 11:47 AM
#4

Det är lite jobbigt. Inatt hade Lillan bestämt sig för att det skulle spys upp hårbollar på parketten. Av alla ställen. 😃

Kattungen hade dock skött sig. Tur det i alla fall! Och avmaskningen imorse gick fint, bara att krossa tabletten i lite kattmat. Slurp!

På jobbet slipper man ju i alla fall katternas upptåg, men det är ju jobbigt på andra sätt istället. Mina fötter värker, men på fredag hämtar jag ut specialgjutna sulor, som lär förändra mitt liv radikalt! Mina fötter har värkt i mer än ett år nu, man blir lite trött på det!

Ljuskristallen
8/14/13, 12:35 PM
#5

Fy vad jobbigt Wony och fötterna kan verkligen göra ont,peppar peppar så har jag klarat mig än så länge från onda fossingar. Hoppas skorna blir kanon så du slipper värken 🌺

Wony
8/14/13, 1:59 PM
#6

Ja, om morgnarna kan jag knappt gå. Blir bättre under dagen men framåt kvällen gör det rysligt ont. Men de sa att sulorna kommer att hjälpa. :) Har bara två pass kvar att jobba den här veckan, ikväll medräknat. Fördelen med att jobba tvåskift är att varannan fredag är ledig. Guld värt att få en extra dag att vila upp sig på!

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Upp till toppen
Annons: