Annons:
Etikettgodmorgon-goddag-godkväll
Läst 370 ggr
Ljuskristallen
8/17/13, 7:16 AM

Goder Morgonen 17 Augusti

God Morgon i koja och slott 🙂

17 Augusti och undrar om inte skolorna börjar nu på Måndag, har ingen riktig koll på det men visst borde det väl vara så 🤔

Regnet har öst ner i natt och så mysigt att höra det smattra mot taket. Gjorde rent takpannorna för ett år sedan så jag kunde behålla dom ursprungliga som är hundra år och då skaffade jag även plåtar över skorstenarna så regnet smattrar på riktigt bra och tar i och det blir så där höstigt mys pys.

Hoppas ni alla sovit gott och och ha en kanon skön Lördag 🙂

Snart så är den här,hösten med sina underbara färger !

Bildkälla !

Annons:
Wony
8/17/13, 11:10 AM
#1

God morgon! Här har det också regnat. Faktum är att det regnade igår kväll när vi åkte hem med bilen. Jag somnade halvvägs hem och sov som en stock! 🙂

Jag har ingen aning om när skolorna börjar igen, men det är väl snart, kan jag tänka mig.

Pelle Långlös
8/17/13, 4:13 PM
#2

God eftermiddag. Idag har jag och dottern farit på Viltsafari. Det var bara vi två. Sista dagen innan säsongsuppehåll.

Bilder finner ni här: http://hemmahosylva.wordpress.com/2013/08/17/karingsund-viltsafarin-med-dottern/

Sen blev det matlagning, kompisbesök med filmvisning. Snart skall vi fara till macken och köpa läsk. Hahaha. Ja jag är läskberoende. 😂😛

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Wony
8/17/13, 9:13 PM
#3

#3 Vilka härliga bilder! 🙂

Själv har jag faktiskt mest tagit det lugnt. Beställt hem lite grejer från nätet bara, och lite annat som behövde göras.

Pelle Långlös
8/18/13, 2:16 PM
#4

#4 Tack. 😃

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Ljuskristallen
8/18/13, 2:18 PM
#5

Ja vad mysigt ni haft det,missade länken tidigare men nu tittade jag in.Så himla fint 😎

Pelle Långlös
8/18/13, 2:20 PM
#6

Jo vi har haft det riktigt bra, jag och min dotter. Nästa helg blir det nästa tjej och då blir det lite annorlunda.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Annons:
Upp till toppen
Annons: