Annons:
Etikettgodmorgon-goddag-godkväll
Läst 530 ggr
Wony
2013-08-19 05:40

God morgon 19/8

Har precis kommit till jobbet och väntar på att arbetsdagen ska börja. Det blir motigare för varje dag att kliva upp tidigt, för nu märks det att hösten är på intåg, med sitt mörker. För mig som är ruskigt morgontrött är det ingen rolig tid. Men samtidigt finns det ju det som även är positivt. Under veckan får vi hem en diskmaskin, och det gör ju att man slipper stå där och diska i timmar för hand, något som jag inte alls är så förtjust i. ;)

Annons:
Ljuskristallen
2013-08-19 07:02
#1

God Morgon Wony och ni andra !

Många som är morgontrötta och jag är raka motsatsen och enormt kvällstrött istället. Skönt med diskmaskin, kör både och här hemma men det blir mest handdisk det går liksom fortast så.

En slö Måndag går till mötes som jag nog allt får ta tag i och rycka upp mig,har sovit som en stock men gick och la mig för att läsa och det var bra dumt det för då slöade jag till men den här dagen ska nog räddas den också  😃

Ha en fin Måndag allihopa 🙂

Wony
2013-08-19 08:05
#2

Jag tycker om morgnar, och särskilt när solen just gått upp. Det är så vackert och rogivande. Däremot är jag ofta väldigt morgontrött. Det krävdes ett antal koppar med koffeinhaltig dryck för att vakna till i morse. ;)

Ljuskristallen
2013-08-19 09:04
#3

Visst är mornar vackra,helt magiska och morgonkoppen en av dagens viktigaste tycker jag 😎

Wony
2013-08-19 09:32
#4

Ja, särskilt viktig när man är helt slut. Tyvärr reagerar jag på laktos, så vissa drycker är väl mindre smarta, men ack så goda! Som tur är, är den här dagen ganska kort, men inte mindre tråkig för det…

[Bettanbop]
2013-08-19 15:44
#5

   👋

Pelle Långlös
2013-08-19 20:11
#6

Oj fanns det ett annat inlägg? Den såg jag inte när jag skapade min från mobilen.

Idag har jag varit i skolan och sen en sväng på Pelaren. Avslutar dagen med att fortsätta måla på mitt kollage från Pocahontas och hennes djurvänner samt virka på mina tossor. Flickorna mina kommer att få likadana i deras favoritfärger (förhoppningsvis, återstår och se om garnbutiken har deras färger).

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Annons:
Upp till toppen
Annons: