Annons:
Etikettgodmorgon-goddag-godkväll
Läst 492 ggr
Pelle Långlös
8/19/13, 7:31 AM

Godmorgon 19/8

Idag börjar flickorna skolan. Jag är nog mera spänd än vad min blivande 7-åring är. Det måste vara så. Om jag hinner med bussen skall jag fara in till Pelaren. Vet inte hur länge det tar. Vad skall ni hitta på?

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Annons:
Wony
8/19/13, 8:08 AM
#1

Jag ska ta mig genom arbetsdagen, sedan ska jag åka med sambon och gratta hans mor. Jag hoppas på att hinna koka lite sylt också.

Ljuskristallen
8/19/13, 9:10 AM
#2

Morr'n Morr'n !

Det hör nog till att föräldrar är mer nervösa och första klass brukar ju vara spännande att få känna sig lite stor och börja skolan så hon får ju en helt ny upplevelse och erfarenhet. Men man hör precis som du säger föräldrar är mer nervösa än barnen.

Har städat lite i vanlig ordning,jag vet en obotlig pedant ☺️men nån last ska man väl ändå ha 😃

Safta och sylta vilka härliga tider och nu börjar äpplena  bli mogna också så höstfesten kan börja men plommonen ser det lite klent ut med.

Ha en fin dag 🙂

Wony
8/19/13, 11:18 AM
#3

Här där jag bor är det väldigt dåligt med äpplen i år. Våra två träd som normalt är överfulla har inte ett enda äpple i år! Vi får helt enkelt nöja oss med bär. Men det är så gott, det också :)

[Bettanbop]
8/19/13, 3:41 PM
#4

Hej och god efter middag 👋

Har haft en bra dag på jobbet, har hunnit vika lite tvätt som ska in i garderoben, kvällen blir nog lugn 🙂

Upp till toppen
Annons: