Annons:
Etikettgodmorgon-goddag-godkväll
Läst 377 ggr
Pelle Långlös
8/22/13, 7:03 AM

Godmorgon 22/8

Torsdag idag vilket betyder att det bara är en dag till innan helg. Just när jag skulle cykla till bussen så öppnades kranen i himlen. Mindre kul. Jag skall jobba som vanligt och sen skall jag till Maxinge, ett ställe jag inte tycker om men jag måste för den butiken jag måste till har flyttat dit. Maxinge är ett nytt köpcentrum. Vad skall ni hitta på idag?

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Annons:
Wony
8/22/13, 8:44 AM
#1

Jobbigt att behöva åka till ställen man inte tycker om, men du kanske inte behöver åka ditt så ofta? Jag sitter på jobbet, är riktigt trött och seg. Ska nog baka lite ikväll, om jag orkar. Det brukar vara skönt. Ibland önskar jag att vi hade ett badkar, för en sådan här dag skulle ett avslappnande bad vara skönt!

Pelle Långlös
8/22/13, 2:53 PM
#2

Har nu varit dit och det kändes inte så bra och det var ju nästintill folktomt. Tyvärr måste jag dit igen på måndag för gubbfan ville ha mun skruv också.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Pelle Långlös
8/22/13, 2:54 PM
#3

Åh vad jag älskar dessa telefoner som stavar annat än det jag skriver. Mun är alltså min.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Ljuskristallen
8/22/13, 3:33 PM
#4

God eftermiddag !

Kan hålla med det finns ställen man inte har lust med och det tråkigaste jag vet är att handla så snabbt in och snabbt ut för jag blir så in i vassen uttråkad i butiker medan andra kan vara hur road som helst,tur vi är olika.

En nybakad paj med fetaost och tomat står och väntar att bara få bli uppäten.

Hoppas du piggnar till Wony och snart är det helg så du får vila ut.

Ha en fortsatt fin dag på er 🙂

Wony
8/22/13, 3:40 PM
#5

#4 Nu har jag fått i mig en bit nougat och ska ta tag i bakandet av chokladrutor! Ska ta med som fika på jobbet i morgon, för att förgylla dagen lite. 🙂

Förresten, vet ni någonstans man kan hitta vindspel i bambu, som inte är typ 70cm långa? De enda jag hittat har varit enorma saker som tar massa plats där jag inte har plats…

Ljuskristallen
8/22/13, 5:44 PM
#6

Mums så gott med chokladrutor, du kan få en bit paj av mig så får jag en chokladruta av dig 😉

Vindspel finns nog lit varstans men just bambu dom brukar vara stora.

Har du kollat med Amuletten, tarothuset eller vattumannen kanske har men just bambu brukar vara rätt stora.Hoppas du hittar och dyker jag på nåt så talar jag om för dig 😎

Annons:
Wony
8/22/13, 5:47 PM
#7

Javisst, ska vi skicka i vadderade kuvert? 😉

Jo, jag skulle nog kunna tänka mig 50cm, men 70cm var lite väl stort. Vissa var enorma! Men de låter så fint tycker jag. Jag får väl leta vidare antar jag. 🙂

Ljuskristallen
8/22/13, 6:14 PM
#8

Vadderade kuvert blir toppen toppen det 😃😎

Wony
8/22/13, 6:18 PM
#9

Jag kan inte lova att det ser ut som en chokladruta när den kommer fram dock. 😃

Förresten såg jag ju att Amuletten håller till i Sollefteå. Dit ska jag kanske i morgon, men jag får se om jag hinner in där en sväng. 🙂

Pelle Långlös
8/22/13, 6:19 PM
#10

Bambun skall vara långa så att "rätt" ljud skall komma fram. Rätt klang så att säga.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Upp till toppen
Annons: