Annons:
Etikettgodmorgon-goddag-godkväll
Läst 519 ggr
Wony
2013-08-23 08:37

God morgon 23/8

Idag är det fredag, och helgen är här. Eller ja, snart i alla fall. Jag ska försöka koppla av ordentligt, för det är något jag inte har prioriterat på sistone, och det märks. Är inte helt i balans. Det är skönt med en avslutad arbetsvecka, och jag har lärt mig massor med saker. Nöjd, men väldigt trött mentalt.

Annons:
Ljuskristallen
2013-08-23 15:35
#1

God eftermiddag !

Det låter skönt Wony och få koppla av det behövs för att ladda batterierna.Njut av helgen 😎

Är inte så aktiv just nu för det är lite annat i IRL som norpar min tid men smyger in lite då och då för att kolla läget lite.

Varmt är det och nu har jag plockat dom första äpplena och dom var hur fina som helt,kanske något syrliga men det är bara gott.

Ha en fin Fredag och en skön helg 🙂

Pelle Långlös
2013-08-23 16:10
#2

God eftermiddag. Har jobbat och sen haft målargrupp på Pelaren. Kom hem strax före 16 och sen efter ca 25 minuter kom min yngsta tjej.

Nu skall vi tvätta och sen måla.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Wony
2013-08-23 16:15
#3

Usch, är så irriterad. Var tänkt att vi skulle åka och bada ikväll, och som jag sett fram emot det! Kroppen spritter och vill röra på sig. Men sambon som är den som kör känner sig lite trött och inte så sugen på bad. Så det blir troligen i morgon istället, men jag vill ha min lördag fri att göra vad jag vill på. Kan inte ta mig fem mil själv, då det inte går bussar.

Upp till toppen
Annons: