Annons:
Etikettgodmorgon-goddag-godkväll
Läst 267 ggr
Wony
2013-08-31 18:48

God kväll 31/8

Äntligen helg! Igår var jag till veterinären för att ge första vaccinsprutan till kattungen. Han skötte sig exemplariskt, både hos veterinären, hemma hos min mor och i bilen. Duktig kisse! 😃

I morse slängde jag ihop en radiokaka som vi gav bort som fika till ett gäng radioamatörer (vitsigt värre, va? 😉) och nu funderar jag på att eventuellt göra något gott fika till kvällen. Vad återstår att se. Först ska jag fylla på diskmaskinen och se om jag kan klura ut hur man ställer in saker och ting på den.

Annons:
Pelle Långlös
2013-08-31 19:15
#1

Gokväll. Dottern och jag har varit på Leklandet. Hon lekte med sina kompisar och jag satt och surfade på mobilen. Haha.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Ljuskristallen
2013-08-31 19:38
#2

God Afton !

Härligt det gick bra med lilla kissen dom brukar vara duktiga som ungkatter men jag ska erkänna jag haft tur med mina men en han var stört omöjlig hos veterinären när han levde men hur go och snäll som helt med mig alla andra bet han 😃

Sitter i valet och kvalet om jag ska gå och handla i kväll eller i morgon men det vore skönt att få undanstökat så Söndagen får bli en helt ledig hemma dag.

Ha en fortsatt fin kväll på er 🙂

Wony
2013-08-31 20:07
#3

#2 Även vuxna kissen sköter sig exemplariskt. Sist när vi chippade henne så fick hon beröm för att hon gjorde så lite väsen av sig. 🙂

Det är svårare att ta gerbiler till veterinär. De är små och kan bli lite bitska om de blir stressade, men de jag haft har skött sig bra ändå. Tror mycket beror på hur man som ägare är också. Är man lugn kanske djuren inte blir lika knasiga? Fast vissa är ju hopplösa fall. 😉

Upp till toppen
Annons: