Annons:
Etikettgodmorgon-goddag-godkväll
Läst 481 ggr
Wony
9/23/13, 10:37 AM

God dag 23/9

Då sitter man här i soffan och känner sig ruggig. Igår kväll kändes förkylningen bättre, varpå jag konstaterade att antingen är allt bra idag, eller värre. Tyvärr blev det värre.

Tyvärr har jag tio timmars arbete att se fram emot. Det går emot allt sunt förnuft, men pengar måste man ju ha. Fast frågan är om det inte blir rejält värre till i morgon istället…

Dricker massor med hett vatten, honung och citron. Mår dock lite illa så får väl se hur det blir.

Annons:
Ljuskristallen
9/23/13, 12:19 PM
#1

God dagens i tråden !

Uch vad trist Wony men hoppas det vänder för dig men det är väl dom tiderna nu när var och varannan blir förkylda.Än peppar peppar har jag klarat mig.

Väntar på att hämta min ena katt hos veterinären,han ligger nedsövd och dom ska ta tandsten så nu lär han vara bra sur på mig ett litet tag men han mår ju bättre om tänderna är rena.

Ha en fortsatt fin dag på er 🙂

Wony
9/23/13, 2:20 PM
#2

Ja, normalt blir jag sjuk fort, sedan ligger jag halvt borta i ett par dagar och kan knappt äta för det kommer upp illa kvickt. Men nu verkar det vara ett annat förlopp… Jobbigt för katten men måste vara skönt ändå när det är borta! Har bunkrat upp på jobbet med grape tonic och kexchoklad, måste nog leta reda på en stol så jag får lite vila också. :)

Upp till toppen
Annons: