Annons:
Etikettgodmorgon-goddag-godkväll
Läst 604 ggr
Ljuskristallen
9/30/13, 8:44 AM

God Förmiddag 30 Sptember

God Förmiddag på er !

2 minus i morse när jag vaknade och en helgrå dag tycks det bli.

Måste inskaffa lite nya skor och byxor under dagen upptäckte att allt verkar trist och tråkigt i garderoben så nu får jag som avskyr att gå i butiker bita i hop och göra hur mycket det än tar emot SkrattarTänk att nåt kan vara så himla trist som att gå i butiker,tycker det är ökentråkigt medan andra kan gå hur länge som helst.Fort in och fort ut är den bästa medicinen men skönt när man får lite nytt i alla fall.

Hoppas ni sovit gott och möter en skön ny vecka.

Ha en fin fin Måndag på er Blomma

Annons:
Wony
9/30/13, 11:12 AM
#1

God förmiddag! På något sätt skönt att vara igång efter helgen, men gårdagen avslutades med någon sorts mini-magsjuka. Självklart när man ätit fin-mat och allt! Men nu är det en ny dag, ska iväg och handla jag med, men tråkiga saker som mediciner, kattsand och fågelmat. Satte igång att mata fåglarna för ett par dagar sedan. Har som mest sett fem(!) fåglar på samma gång på jordnötterna, så det verkar uppskattat. :) Tyvärr har första offret för säsongen också skördats. En talgoxe flög rätt in i ett bilfönster och svimmade av. Sedan kom Lillan och hade ihjäl den… Så kan det gå med katter i hushållet!

Upp till toppen
Annons: