Annons:
Etikettgodmorgon-goddag-godkväll
Läst 469 ggr
Ljuskristallen
2013-10-15 08:43

God Morgon 15 Oktober

God Morgon på er !

Jahapp vad skriva här då,kaffe i högsta hugg börjar bli ganska så nött nu Skrattarså jag nöjer mig med att önska er alla en skön dag Blomma

Annons:
Wony
2013-10-15 09:07
#1

Hoppsan hoppsan, inte är det september nu inte ;-) Men det är ju bra att längta till varmare tider. Det gör i alla fall jag! Är vansinnigt trött och frusen också. Synd bara att man inte kan åka på semester hur som helst. Två veckor på en varm strand vore inte helt fel. :-)

Ljuskristallen
2013-10-15 09:31
#2

Ha ha ha undrar hur många ställen jag skrivit September på idag,får kolla igenom lite morgontrådar 😃ibland vill det sig inte riktigt 😂

På med sköna koftor och varma soppor brukar kunna göra susen en stund,du är frusen och jag varm ingen måtta med nåt tydligen 😃

Ljuskristallen
2013-10-15 09:33
#3

Bra du sa det Woony,tre ställen har jag lyckats skriva September ☺️tur jag modererar på dom sajterna så jag kunde ändra 😃

Wony
2013-10-15 10:19
#4

Hoppsan, så tokigt det kan bli ibland! Jag hade tänkt ta en sväng förbi affären på väg hem och bunkra varma koppen-soppor. Den med äpple och kanel älskar jag. :-) Och så ska jag se om jag hittar något gott att äta. Svårt när man knappt orkar äta, att tänka på att tillaga maten också! Men igår köpte jag massvis med yoghurtburkar på Lidl. Snabbt att äta, lätt att bara slänga ner i väskan och ta med också. Även om jag mår illa så går det ner. Bättre att äta bara soppa, yoghurt och små smörgåsar än att inte äta alls, ju!

Upp till toppen
Annons: