Annons:
Etikettkristaller-och-stenar
Läst 1531 ggr
Emmaohren
2013-10-31 19:46

Kristall för sömn?

Under en tid har jag haft jättesvårt att sova och nu började jag tänka om det finns någon bra kristall man kan använda. Skulle bli jätteglad om jag kunde få tips på vilka kristaller som är bra för sömn!

Undrar också om man kan göra sömn elixir? Skulle det gå bra eller bli farligt? Undrar lite på vilka slags elixir man skulle kunna göra , då jag är jättenyfiken på att göra elixir och se om något funkar!

Annons:
Timmorn
2013-10-31 21:45
#1

Spontan fundering är ametist för harmoni, det brukar ge sömn :)

We accept the love that we think we deserve - Perks of being a wallflower

“A dog is the only thing on earth that loves you more than he loves himself.” ― Josh Billings

Wony
2013-11-01 10:47
#2

Själv kan jag oerhört lite om kristaller, men det vore spännande om det kom fler förslag!

Emmaohren
2013-11-01 11:30
#3

#1 Det ska jag testa! Ska se om jag kanske fick en liten Ametist i en burk jag köpte! ( man fick plocka i en liten glasburk med kristaller för tio kronor) Nu måste jag kolla upp vilka jag plockade i! Tack så jättemycket för svaret!

Timmorn
2013-11-01 14:58
#4

Ett annat tips är att lukta på lavendel innan man somnar. Gav min pojkvän en lavendelkudde och han älskar den, han luktar på den innan han somnar så att han blir lugn och somnar lättare.

We accept the love that we think we deserve - Perks of being a wallflower

“A dog is the only thing on earth that loves you more than he loves himself.” ― Josh Billings

Wony
2013-11-01 16:57
#5

Lavendel är jättebra! Jag har ett sådant där gosedjur med vete i, den luktar lavendel och är riktigt avslappnande.

Emmaohren
2013-11-01 17:25
#6

#4 #5 Oh Det ska jag verkligen testa! Min mamma odlar nämligen lavendel och jag älska verkligen att sy! Tack så jättemycket för tipsen!

Annons:
Upp till toppen
Annons: