Annons:
Etikettallt-och-lite-till
Läst 678 ggr
Wony
11/3/13, 5:31 PM

Hur inreder du ditt hem?

Ja, hur inreder ni era hem? Har ni några speciella färgteman, älsklingsmöbler eller favoritväxter som sätter prägel på hemmet? 🙂

Annons:
Twinflamewolf
11/4/13, 8:54 AM
#1

Härlig fråga Wony och spännande att höra hur andra har det i sina hem.

Personligen går jag i antik och gammaldags stil,absolut portförbjudet är allt vad Ikea och moderna möbler/saker heter😃

Älskar allt vad gammaldags heter både med gardiner,mattor,möbler,sängkläder rubb och stubb helt enkelt.Det blir en sån varm och lugn atmosfär med gammalt,det har liksom ett helt annat liv än det moderna stela.

Förr gjordes ju saker med kvalitet idag är det mest kvantitet,slit och släng med det mesta medan det gamla håller år ut och år in 🙂

Wony
11/4/13, 10:38 AM
#2

Det har du alldeles rätt i, mycket gammalt håller väldigt bra. Här i huset är det en salig röra av gammalt och nytt (mest nytt). Försöker hålla det ljust och fint, särskilt nu när man knappt får något dagsljus.

[Sol69]
11/4/13, 1:56 PM
#3

mmmm ja de är frågan.. Mitt hem är nog Ikea likt.. 🤐eller åt det hållet i alla fall..

Inte mycket gammalt och antikt här.. Men gillar visserligen vissa gamla saker. Men har det inte hemma.. 🤔

Tycker mycket om blommor och det har jag en hel del av.. men jag är inte alls mycket för prytlar.. 😃

Wony
11/6/13, 12:45 PM
#4

#3 Blommor tycker jag också om! Jag är tyvärr ganska dålig på att ta väl hand om dem. Däremot har sambon en hel skog av palmer, ser lite ut som en mini-djungel i vardagsrummet! 😂

santesson45
11/6/13, 4:24 PM
#5

Väldigt sparsmakat. Grova möbler och djurskinn på golven. Kalla det westernstil.

[Sol69]
11/6/13, 11:45 PM
#6

#5 Låter som att du har ett personligt inrett hem.. Tycker jag låter mycket trevligt 👍

Annons:
Wony
11/7/13, 12:03 AM
#7

Det är alltid spännande att höra hur andra inreder, och just de personligt präglade hemmen är lite extra spännande. :-) Jag vill gärna att det ska se enhetligt ut, men samtidigt vara praktiskt och rymligt. En dröm för mig vore en öppen, luftig, planlösning, men med små vrår man kan anpassa och göra till sina egna. Liksom oaser i planlösningen! Och så vill jag ha en utemiljö med mycket växter, prydnader, terrasser och vatten. Tyvärr är den drömmen ganska avlägsen… ;-)

Upp till toppen
Annons: