Annons:
Etikettgodmorgon-goddag-godkväll
Läst 304 ggr
Twinflamewolf
2013-11-04 08:49

God Morgon 4 November

 Morgon på er 

Men kan ni fatta,fjärde November redan och om dryga månaden får vi börja förbereda för Jul Förskräckt tiden går för fort ibland och nyss var det ju midsommar känns det som Skrattar

Önskar er alla en fin fin dag Blomma

Annons:
Wony
2013-11-04 10:39
#1

God morgon!

Ja, tiden går fort. Ibland lite för fort, kan jag tycka, men samtidigt längtar jag till jul, det är en sådan tid på året som jag verkligen älskar! 🙂

[Sol69]
2013-11-04 13:48
#2

Hu prata inte om eländet redan nu… Men den närmar sig.. ja vet.. Har väl inget emot julen.. men det är en högtid som många far illa av och jag gillar inte den tanken 😕

Men annars är det lugnt här.. en lugn höstdag här och i vilans tecken..

Twinflamewolf
2013-11-04 13:55
#3

Jag firar inte Jul mer än lite gott att äta men inga klappar eller dekorationer mer än några tända ljus.

Visst är det så Sol att många far illa och det blir lätt gräl i en del familjer.Sen alla dom som inte har råd,som inte har råd med det minsta lilla måste en sån här högtid vara fruktansvärd för så jag avstår helt fån att fira men äta ska man ju ändå men jag går inte till överdrift som så många gör.Tänk vad mycket mat som köps och blir dålig för den inte hinns ätas upp och så många som svälter medan andra bara vräker sig.

Ibland har jag stått i soppkök bara för jag lider så med dom hemlösa och kan man göra den minsta lilla insats så gör jag det.Jag skänker även en rejält slant till mina fadder familjer i Navajo istället för att köpa till familj och vänner som redan har allt.

Mina föräldrar vill gärna ge mig något så vi har kommit överens om för några år sedan att dom ger en slant som jag sen skickar till Navajo.Det är den absolut bästa Julklapp jag kan få för dom saknar allt där borta och själv är jag nöjd med vad jag har.

[Sol69]
2013-11-04 14:01
#4

Jag firar jul med min familj varje år. Men i och med att jag jobbar inom vården jobbar jag även på julen.. Men har inget emot det för utan oss kanske de inte ens ser någon person på julen alls.. Ett år tog jag min dotters gamla tomtedress och luva och gick och jobba i.. mycket uppskattat av de gamla 😃 men hu va varmt det blev för mig att jobba i den dressen 🥵

Wony
2013-11-04 14:54
#5

Jag firar numera mer med sambons släkt än med min släkt, av olika orsaker. Försöker äta gott, och ha det trevligt med vänner och bekanta. Ger oftast inte några dyra presenter, utan väl genomtänkta, som kanske är lite billigare. Föredrar att ge bort sådant jag själv gjort, som praliner, kakor eller annat smått.

Upp till toppen
Annons: