Annons:
Etikettallt-och-lite-till
Läst 1748 ggr
Wony
12/10/13, 11:16 PM

Juletid... Julefrid?

Nu närmar sig ju julen, och många bakar för fullt, leta julklappar, planerar sillinläggningar, skinkgriljering och mycket annat. 

Känner du stress nu inför julen eller känner du att du har allt under kontroll och kan koppla av? 🙂

Annons:
Tarotstollan
12/10/13, 11:30 PM
#1

Nej, jag börjar känna mig stressad, håller på och städar för fullt.
Vad jag tycker är jobbigt är att jag inte får mina pengar förrän i slutet på nästa vecka och allt som då skall handlas. Vill jag baka något så kan det inte ske förrän till den helgen och det känns stressande.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Wony
12/10/13, 11:40 PM
#2

Jag får inte heller pengar förrän i slutet på veckan (tror jag) och kassan har sinat. Har lite sockerkaka i frysen, men tja… Det är ganska stressande med allt man vill göra.

citytjejen
12/19/13, 10:06 AM
#3

Jag känner ingen julstress alls, förstår inte alls den grejen. Vi (jag och min man) gör bara de saker som vi tycker om att göra kring jul, vi lagar mat, gör godis, tänder ljus, ger varann en julklapp var. Så här råder definitivt julefrid!

/Christina

julklappen
12/20/13, 11:30 AM
#4

Jag skulle hellre vilja känna julstress och vara tillsammans med alla mina nära och kära, än inte alls få fira jul med mina nära och kära.

Wony
12/23/13, 12:15 AM
#5

Jag har varit stressad väldigt länge, så helst slipper jag all form av stress. Har i alla fall lyckats beta av det mesta av julbaket, och dessutom städat i alla fall hälften. Resten får jag ta tag i i morgon… På självaste julafton blir det nog sovmorgon!

Upp till toppen
Annons: