Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

**Info om sajten Allt och lite till Andlighet Astrologi, horoskop, planeter m.m. Auran & chakran Behandlingsmetoder, terapier och hälsa Bilder & Foton Bytes, köpes, säljes, bortskänkes Böcker, kurser, mässor m.m. Dej vill jag fira Dikter, kåserier Drömmar Godmorgon, Goddag, Godkväll Healing Ifokus-info Konst och skapande Kristaller och stenar Lekar, humor och annat Matnyttigt Medialitet & mediumskap Meditation/avslappning Musik Mytologi, kultur och religion OT - Off Topic Presentationer och välkomsttrådar Psykometri och Intuitionsträning Tävlingar Undersökningar och omröstningar Växter, örter och blommor Änglakort, tarot och orakelkort
OT - Off Topic

Nyårslöften

2013-12-31 20:21 #0 av: Wony

Har ni några nyårslöften? Själv funderar jag, men har inte kommit fram till något ännu.

Anmäl
2014-01-09 21:38 #1 av: Wony

Mitt nyårslöfte har jag till slut klurat ut. Det är ju som bekant bättre sent än aldrig, och tror inte att det gör något att mitt löfte får nio dagar färre... Skämtar

Mitt löfte är att under 2014, gå, jogga eller springa minst 100 mil, gärna mer!

Anmäl
2014-01-13 02:47 #2 av: Tarotstollan

Jag ger aldrig några löften, eftersom jag vet att jag kommer att bryta dem direkt. Däremot brukar jag säga att "jag skall försöka" men ofta blir det inte så mycket med det heller!Skämtar

Anmäl
2014-01-16 17:52 #3 av: Wony

Jag brukar kunna hålla dem hyfsat bra. Men jag tänker att något som är konkret och mätbart är enklare att hålla än något som är mer "löst" och odefinierat. Glad

Anmäl
2014-01-19 04:29 #4 av: Twinflamewolf

Brukar inte avge nyårslöften men i år skulle jag försöka mig på med löftet om att sluta röka,jo tjena det bröts redan den 1 Jan Generadså inga mer löften här inte för det är det enda jag kan hålla,att inte avge nyårslöften Röker

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.