Annons:
Etikettallt-och-lite-till
Läst 856 ggr
Twinflamewolf
2014-01-23 17:22

Hej Hej Insidan i Fokus

Hoppas ni har en skön Torsdag och att dagen vart bra oavsett vad ni hittat på.

Här blev det en långpromenad i det vackra vinterlandskapet och vi hade 18 minus i morse men sen blev det bara tolv men nu tycks det falla igen så vi får se vad natten bjuder på för temperatur.

Man känner sig så där skön efter promenader och jag är lite knäpp som aldrig får nog och är ute i flera timmar speciellt om det är kallt när alla andra sitter inne och huttrar och fryser 🥶men å andra sidan har jag ju alltid gått mot strömmen,en del Fiskar gör ju så 😉

Tänkte vi kunde göra den här tråden till en snackistråd där vi babblar om allt mellan himmel och jord.Sånt vi bara känner för.

Så hur har ni det på Torsdagen,bra hoppas jag 😎

Kram kram på er och en fortsatt fin Torsdag hoppas jag ni alla får 🌺

Annons:
Wony
2014-01-23 17:37
#1

Idag har jag promenerat lite, hälsat på på jobbet lite och handlat mat. Det får duga så! Känner en förkylning som ligger och lurar, men jag hoppas att jag slipper. Men det är ju sådana tider då många är sjuka, så slipper jag är jag mer än nöjd! 😉

Twinflamewolf
2014-01-24 09:25
#2

Peppar peppar så har jag också klarat mig hittills,nu går ju både kräksjukan och flunsor om varandra så man får vara glad om man klarar sig undan.😎

Wony
2014-01-24 09:28
#3

Ja, jag hoppas att jag slipper! Jag brukar vara förkyld 2-3 gånger om året, men jag hoppas att jag kan få vara frisk lite mer. Det är i alla fall otroligt vackert ute idag. Minus 23 grader, och klarblå himmel. Otroligt vackert, och nu håller ju solen som bäst på att stiga. Jättevackert. Jag tänkte gå ut så fort jag hittat mina täckbyxor, för annars lär jag frysa om benen.

Wony
2014-01-26 15:01
#4

Känner mig fortfarande lite krasslig. Lite som en förkylning som aldrig bryter ut. Varit så i två veckor nu… Men får hoppas att det ger med sig till slut!

Twinflamewolf
2014-01-26 16:47
#5

Hur jobbigt som helst Wony när det inte bryter ut men hoppas du slipper undan i alla fall.Peppar peppar är jag fortfarande frisk men säger man så ja då ligger man väl i morr'n 😃

Nä uch man får hoppas slippa men fy så många som ligger i både kräksjuka och förkylningar.

En lugn dag här,bara strosar runt och gör som jag vill.Gjorde en Thai gryta nyss en sån är som sätter eld på munnen 🚬men god var den i alla fall och eventuella baskelusker fick sig nog en propp 😉

En fortsatt fin Söndag på er 🌺

Wony
2014-01-26 17:01
#6

Kryddstarkt är gott! Själv har jag sorterat böcker idag. Att det kunde vara så jobbigt, puh!

Annons:
Twinflamewolf
2014-01-26 17:47
#7

Vilket trökgöra Wony men sån där nödvändigt ont man måste ibland och så himla skönt när det väl är klart 😎

Wony
2014-01-26 17:56
#8

Ja, det ser redan mycket bättre ut. Har även hittat några titlar jag inte vill ha kvar också, så lite rensning i hyllorna har det blivit, utan att jag egentligen tänkt det. Nu blir det avkoppling! Kanske lite bakning också, det var länge sedan sist…

Twinflamewolf
2014-01-26 20:55
#9

Nu säger jag God Natt,har nyss kommit från affären och fyllt på förråden men man undrar vart maten blir av för det ser lika tomt ut i alla fall.En stor full ryggsäck och två fulla kassar men det ser inte tillräckligt fullt ut för min smak i alla fall.Det är som om kylen slukar maten på någe vis 😮😃

Nu så,sova.Hejdå Insidan vi ses i mörrn 😴

Upp till toppen
Annons: