Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

**Info om sajten Allt och lite till Andlighet Astrologi, horoskop, planeter m.m. Auran & chakran Behandlingsmetoder, terapier och hälsa Bilder & Foton Bytes, köpes, säljes, bortskänkes Böcker, kurser, mässor m.m. Dej vill jag fira Dikter, kåserier Drömmar Godmorgon, Goddag, Godkväll Healing Ifokus-info Konst och skapande Kristaller och stenar Lekar, humor och annat Matnyttigt Medialitet & mediumskap Meditation/avslappning Musik Mytologi, kultur och religion OT - Off Topic Presentationer och välkomsttrådar Psykometri och Intuitionsträning Tävlingar Undersökningar och omröstningar Växter, örter och blommor Änglakort, tarot och orakelkort
Allt och lite till

Hundra Katter

2014-01-28 11:35 #0 av: Twinflamewolf

Det här var ju för sött snacka om att göra sig hemmastadda Hjärta

Anmäl
2014-01-29 01:59 #1 av: Tarotstollan

Detta måste väl vara en påhittad data grej?! Funderar
100 katter i ett varuhus, jag såg inga toalådor och allt katthår mm för folk som skall handla där sedan....

Men det såg jättegulligt och mysigt ut, hade gärna varit en natt där med alla katterna!Hjärta

Anmäl
2014-01-29 07:58 #2 av: Wony

Nej, klippen finns på Youtube, inklusive en där de visar hur de gick tillväga. De hade ett stort team städare bl a som återställde varuhuset. Så det är sant!

Anmäl
2014-01-29 08:36 #3 av: Twinflamewolf

Jag var också fundersam på äktheten men då vet vi att den är äkta.Sött är det i alla fall Cool

Det hade ju vart hur härligt som helst att tillbringa tiden med katterna där inne och se vad allt dom hade för sig Hjärta

Anmäl
2014-01-29 09:22 #4 av: Wony

Ja, det är hur sött som helst! Men så är ju katter söta till naturen... Det är svårt att inte tycka att katter är just söta. Tur är väl det, för de kan stöka till rejält! ;)

Anmäl
2014-02-02 19:59 #5 av: silversol35

Sööta!!! 😊

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.