Annons:
Etikettböcker-kurser-mässor-mm
Läst 1238 ggr
Kristian Hägglund
2/12/14, 6:56 PM

Loving Life - kurs i Jönköping

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag tror vi alla har gemensamt här på "Insidan i fokus" att vi är redo att dyka ner i oss själva och upptäcka vårt inre och vår oändliga potential. Vad finns där inne? Vem är jag egentligen? Vad är jag menad för? Fantastiskt att det finns så mycket att upptäcka där inne!

Om det skulle vara så att ni, som jag, längtar efter att gå djupare in i livets mysterier och upptäcka en högre nivå av varande så rekommenderar jag kursen Loving Life. Den 2-11 maj kommer Freddy Nielsen hålla denna fascinerande kurs i Jönköping, en kurs på ändlös världsturné!

För den intresserade finns det ett Facebook-event med mer info och räcker inte det så har Freddy Nielsen också en hemsida www.freddynielsen.com.

Jag ska gå och anledningen till att jag är så exalterad är för att jag gått första steget av kursens tre steg och kan konstatera att Freddy är "the real deal". I Jönköping blir det första gången han håller alla tre stegen i Sverige! Spännande minst sagt :) Hoppas vi ses!

Annons:
Kristian Hägglund
2/12/14, 7:03 PM
#1

Facebook-eventet verkade inte länka rätt. Den här ska funka: https://www.facebook.com/events/662795993782897/?ref_newsfeed_story_type=regular&source=1

:)

Kristian Hägglund
3/15/14, 2:22 PM
#2

För den intresserade så är sista anmälningsdatum 1:a april! Det närmar sig :)

cirrun
3/15/14, 10:50 PM
#3

Intressant budskap, men inte billigt för en fattig, undrar om det finns böcker på ämnet  att läsa i stället?

Kristian Hägglund
3/16/14, 1:36 PM
#4

Absolut, kursen kostar men det finns i alla fall rabatter att hämta ut! Om man drar med sig tre personer på kursen så får man halva priset och fyra eller fler personer så går man gratis. För studerande och dem med dålig ekonomi går det även att få 10 % rabatt på kursen. Alltid något och visar ändå att man försöker ge chansen till alla.

Det finns massa böcker på ämnet! Jag som har Michael Bernard Beckwith som förebild (som Freddy för övrigt hållit kurs för) så kan jag rekommendera "Andlig frigörelse - väck din inre intelligens". Freddy har även arbetat med både Jack Canfield och Dr. Wayne W Dyer som båda är författare och säkerligen gjort flera läsvärda böcker. Så kolla gärna upp mer om du är intresserad!

Upp till toppen
Annons: