Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

**Info om sajten Allt och lite till Andlighet Astrologi, horoskop, planeter m.m. Auran & chakran Behandlingsmetoder, terapier och hälsa Bilder & Foton Bytes, köpes, säljes, bortskänkes Böcker, kurser, mässor m.m. Dej vill jag fira Dikter, kåserier Drömmar Godmorgon, Goddag, Godkväll Healing Ifokus-info Konst och skapande Kristaller och stenar Lekar, humor och annat Matnyttigt Medialitet & mediumskap Meditation/avslappning Musik Mytologi, kultur och religion OT - Off Topic Presentationer och välkomsttrådar Psykometri och Intuitionsträning Tävlingar Undersökningar och omröstningar Växter, örter och blommor Änglakort, tarot och orakelkort
Godmorgon, Goddag, Godkväll

21 Feb God Morgon

2014-02-21 08:24 #0 av: Twinflamewolf

Morr'n Morr'n i stugorna !

Här snöar det för fullt och man blev snuvad med våren som tycktes göra sig lite påmind.Trött och seg efter få timmars sömn men får bita ihop och ut och skotta så man kommer fram.

Mer snö är på G och det tar ju evigheter att skotta undan på den här stora gården,kanske borde skaffa en plog Skämtarnä men det är skönt att vara ute och röra på sig men idag tar det emot men frisk luft så piggnar man till.

Hoppas ni sovit gott och vaknar på ett strålande humör denna snöiga Fredag.

Ha en fin fin dag och en skön helg Blomma

Anmäl
2014-02-21 08:37 #1 av: Wony

Här snöar det också! Det är nästan så man undrar hur det kan snöa så mycket på en gång, för det är verkligen mycket.

Men så kan det gå, våren kommer väl snart nog hur som helst. Glad

Anmäl
2014-02-21 17:36 #2 av: Twinflamewolf

Ja jisses man kan fundera var all snö orkar komma från,att vädergudarna orkar säger jag Gapskrattar

Hur som två decimeter tungsnö blev det att skotta i dag,frisk luft så klart men fy det var ganska kämpigt innan jag fick bort eländet och mer har det kommit igen,grr jag som städade så snyggt där ute på gården och bara att börja om på ny kula Skrattar

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.