Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

**Info om sajten Allt och lite till Andlighet Astrologi, horoskop, planeter m.m. Auran & chakran Behandlingsmetoder, terapier och hälsa Bilder & Foton Bytes, köpes, säljes, bortskänkes Böcker, kurser, mässor m.m. Dej vill jag fira Dikter, kåserier Drömmar Godmorgon, Goddag, Godkväll Healing Ifokus-info Konst och skapande Kristaller och stenar Lekar, humor och annat Matnyttigt Medialitet & mediumskap Meditation/avslappning Musik Mytologi, kultur och religion OT - Off Topic Presentationer och välkomsttrådar Psykometri och Intuitionsträning Tävlingar Undersökningar och omröstningar Växter, örter och blommor Änglakort, tarot och orakelkort
Godmorgon, Goddag, Godkväll

God Eftermiddag 22 Maj

2014-05-22 16:29 #0 av: Twinflamewolf

Go Eftermiddag i värmen !

Nu var det gött och varmt där ute minsann,underbara tider när det smäller till så här för det betyder att värmeåskvädren är i krokarna.

Än har vi inte haft men snart så borde dom vara på gång vilken dag som helst och jag får bara inte nog av dunder blixtar och brak.

Är trött och har mycket att styra och ställa med en tid efter en kär släktings bortgång men det ska väl varva ner det också kan jag tro.

Hoppas ni n njutit av värmen,ha en fortsatt fin Torsdags eftermiddag Sol

Anmäl
2014-05-22 17:34 #1 av: Wony

Här är det minsann varmt, till och med katten som hatar vatten lät sig få en snabbdusch i värmen. Hon såg riktigt ut att njuta när jag hällde en flaska vatten i pälsen!

Nu ska jag hämta ett paket på posten, och planera kvällens middag! :)

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.